torstai 2. heinäkuuta 2009

19 :: these kids will destroy your brain

osa 19, kuvia päälle 100 mut alle 120 :-------) enjoy.

Photobucket

EIKÄ MÄ UNOHDIN ET TÄÄL ON TAAS KAKS KEHTOO KU AA TOI ALAKERTA! D:

Photobucket

Ruuhkaa? Ei missään nimessä. Nää on ihan maanisia vauvan hoitajia! Mitä väliä kuoleeko ite nälkään niin kauan ku vauva vaan voi hyvin.........

Photobucket

"OMFG JOKU ON SULKENU OVEN EN PÄÄSE KULJETTAMAAN VAUVOJA KEHDOSTA TOISEEN :(:(:( !" HA.

Photobucket

"LUKITSITSÄ TÄN OVEN, PAPPA?! Tessan pitää päästä nukkumaan!" ...se just heräs. Sen ei pidä päästä takas nukkumaan. Ruokaa se sen sijaan kaipaa, joten ooooolisitko kiltti ja laskisit sen tytön ettei sossut vie? :)

Photobucket

"Mä en kestä enää tätä vauvarumbaa! D:" Pakko kestää vielä vaipanvaihdon verran.

Photobucket

"Oh crap mitä mä teen se itkee D:" Laske se maahan ni Loui hoitaa homman. LASKE. SE. MAAHAN. Argh.

Photobucket

Nää vaan leikkii vauvanpassausta. Heti ku Kevinillä on joku hätä, se antaa Mustardille. Heti ku Mustardilla on joku hätä, se antaa takas Kevinille. Ikuinen noidankehä. DDD:

Photobucket

Sitten päätin tehä näille uuden asunnon, koska kyllästyin pieniin huoneisiin ja talo oli silleen aika huonosti suunniteltu, ku huoneita tuli koko ajan lisää..... Joten, here we go. Muuten valmis, paitsi et vielä ei oo varaa verhoihin + muuhun krääsään ja pihaki on reeeeilusti kesken. Mut aika hyvin sain aikaan 100,000 simeleonilla. :)

Photobucket

OMFG OMFG VOITTEKO USKOO: TESSA sai tavoitepisteitä! :o

Photobucket

Ilmeet ♥

Photobucket

Poijjaat on vielä näköjään ihan shokissa uudesta kämpästä. :D:D teillä on lupa liikkua, tylsät.

Photobucket

Kevin: "Iskä laskee sut maahan. Nooooin."
Loui: "KEV! EI! SHIT! ...Kumman mä oikein nostan ekaks?" D:
Mosaic: DADDY SAVE ME DDDDD:

Photobucket

Loui: "Älä huoli, Mosse, äippä pelastaa sut."
Kevin: "Loui, lol, mitä sä oikein teet? On se ny ihme jos ei vauva hetkee maassa pärjää!" :D
Mustard: "Niinpä!" *laskee Duranin maahan*

Photobucket

Mä sanon tän tosissani: Mustard on orjallisin lastenhoitaja ikinä. Jos tää jätkä kuolee johonki nuorena, ni lastenhoito on se joka sen tappaa. Seriously.

Photobucket

...Kun taas Loui ja Kevin ei ota turhia paineita. Kiitos tyynyille loistavasta sensuurista, näkee, ettei niitä oo tarkotettu ihan tähän tarkotukseen :D:D:

Photobucket

No, näillä ei oo ainakaan pelkoo parisuhdeongelmista.
Loui: OMG PUSSASKO SE MUA KÄDELLE VÄHÄNKÖ ROMANTTISTA TUI

Photobucket

Kevin: Nyt mä ainaki saan olla päällä! >:D
Perus-Kevin, aina kieroilemassa.

Photobucket

Haiseva vauva x2 - haistan Louilla ylitöitä D:

Photobucket

Cleve: "GODDAMN THIS SHIT MIHIN MÄ MUKA MAHDUN TEKEMÄÄN HIEKKALINNAA KATTOKAA NYT!"
Aivan.

Photobucket

Kyl Kevin ainaki löys sopivan kolon tehä linnaa?
Cleve: ............ OH FUCK mä meen töihin!

Photobucket

Uuden kämpän myötä pitää tilata uus siivooja - Cleve tykkää. Mä en kyllä tajuu miksei Cleve muka tykänny siitä edellisestä, kyllä seki vaan siivos.

Photobucket

WHOA, en mä vaan tienny et Kevinillä on noin paljon luovuuspisteitä! :o
Mustard: ..... *IGNORE*

Photobucket

Mustard: En tajuu mitä tein väärin miksei nää näytä samalta! D':
Koska et osaa, kultapieni.

Photobucket

Neiti Siivooja ilmestyiki nopeesti paikalle. Eikä oo ees sama likka!

Photobucket

Kevin: "Loui, oonko mä kertonut sulle että olit mun ensisuudelma? Se oli aika ihana kokemus se." ;)
Loui: "Oikeesti?"
Kevin: .... "Mä en tainnu olla sun ensisuudelma, vai?"
Loui: ....... "Parsakaali."
Kevin: "Parsakaali?"
Mustard: Oh god I'm so ignored.

Photobucket

Kevin: "Mustard, tiesitkö sä, että Loui oli mun eka panoki?"
Loui: O___O
Mustard: "Ööööö... En?"
Kevin: "Ja löydäänkö vaikka vetoa etten varmasti ollu sen."
Loui: "VALEHTELIJA! Sä vehtasit sen... sen... kuka se nyt oli, prkl. MANGO KERTO MULLE!"
Kevin: .... "oh shit."

Photobucket

Mustard: "Mä oon vielä neitsyt. Eiku poiksut. Eiku... No, poikuus tallella."
Loui: *pidättelee naurua* SHOCKING NEWS!

Photobucket

Kevin: "OLETKO? Aijaa." :o DAMN LOUI ILKEE SONOFABITCH onneks Sinappi oli niin lumoissaan ettei tajunnu koko virnettä.....
Mustard: "JEP! Ja ooh sitten ku mä löydän sen mun unelmien miehen ni me VITTU SEKSTATAAN NII PALJO ET ON MUNAT RUVELLA!!!!!1" 8D
Kevin: ........

Photobucket

Loui: *pidättelee edelleen naurua* *smirk*
Kevin: .......... :D:D:D:D::D:D:DD mä en kestä enää!

Photobucket

Kevin: "Jaa että ihan munat ruvella......" :D:D:D:D:D::D
Mustard: Miks musta tuntuu et nää pilkkaa mua.
Sanat ei riitä kuvaamaan miten paljon rakastan näitä kolmee :D

Photobucket

Neljä kakkua voi meinata vaan yhtä asiaa... MOLEMPIEN KAKSOSTEN SYNTTÄRIT!

Photobucket

Synttäri 1: Tessa.

Photobucket

...WHAT THE HELL XDDD
Tessa: "Isi, isi, sun pitää päästää mut pois!"
Loui: "Ummmmm, miks?"
Tessa: "MLKJNBDAGS MÄ KASVAN!"

Photobucket

Miten tähän pitäis reagoida? ::D

Photobucket

Ja Tessasta kasvoi hyvin... mielenkiintoinen nuorinainen :) ainaki se kasvo hyvin!

Photobucket

Eka asia, mitä Tessa tekee, on melkein housuihinsa kuseminen. o____O

Photobucket

Synttäri 2: June.

Photobucket

Omfg omfg June kasvo HYVIN.

Photobucket

Oho, Junesta tuli yllättävän näde, ku miettii Tessaa. :D:D sen profiili ei oo kyllä yhtä hurmaava, mut oon tyytyväinen!

Photobucket

Tessa: Oh fuck that bitch, se sai kaiken pienempänä ku mä en saanu mitään ja se on viel NÄTIMPIKIN. Mitä vittua elämä?! Mä kyllä joku päivä lyön sitä sen kaunista naamaa niin kovaa etteipähän enää oo perheen nätein lapsi...
June: "lol joku ei oo hyväl tuulel?" :D
Tessa: "SHUT UP perseennuolija!"
Mä taisin sanoaki joskus et Tessasta tulee varmaa aikamoinen ongelmalapsi. :D:D:

Photobucket

June: "Ei millään pahalla, sis, mut sua ei oo taidettu luo-"
Tessa: "ETKÖ SÄ KUULLUT MITÄ SANOIN?! Shut. Up!"

Photobucket

June: "MIKS SÄ OOT NIIN ILKEE? Emmä sitä pahalla tarkottanu! Oikeest-" D:
Tessa: "Jos sä et nyt pidä turpaas kiinni ni jumalauta!"

Photobucket

Synttäri 3: Duran.

Photobucket

Haluuko joku grillivartaita? Duranin poskipäät käy hyvin siihen tarkoitukseen! No ei, ihan söpö ilmestys vaikka posket onki melkee yhtä terävät ku tikarit. Ja eka jonka profiiliki on jees!

Photobucket

Enää yks vauva! Mut........ D:

Photobucket

Hallelujah!
Loui: "Eikö Mustard-serkku osannu vaihtaa sun vaippoja, eikö? Äippä auttaa, pikkuinen."
Mustard: .....

Photobucket

Ja sit vihdoin (Mosaic: Vihdoin!) synttäri 4: Mosaic.

Photobucket

MITÄ VITTUA EI EI EI EI EI ET NYT RUPEE LOUI! VITTTTTTTTTTU. -.-

Photobucket

Vauva oli ilmeisesti väsyny D:
Cleve: "Eiks tuukkaa synttäreitä? Just."

Photobucket

Synttäri 5: Mosaic, jälleen.

Photobucket

.......... IHAN SAMA laitetaan se sit nukkumaan. Argh.

Photobucket

Oh fuck you, Cleve. Jos sun täytyy purkaa sun vauvannostelumaniaas, ni nosta ees Duran kehdostaan ku se jopa haluaa sieltä pois. -.-

Photobucket

Duran: "Vau, muvvon sovmi!"


Photobucket

Synttäri 6: Mosaic, toivottavasti vikan kerran. ;asd

Photobucket

YES! Huomaa asialliset synttärivaatetukset :D:D::DD:D:D:

Photobucket

Ei paha. Pojat on kyl ehdottomasti söpömpii ku tytöt täs sukupolvessa (:: mut tosiaan ei kannata viel luottaa siihen milt ne näyttää.......... Ainaki ne on omaperäsii, ei mitää tylsii :D

Photobucket

Oops!

Photobucket

Kouluun, Sinappi. Kouluun.
... EEEI etkä varmasti jää nukkumaan! Darnnnn.

Photobucket

KEVIN, EI!
Mosaic: "Mutta iskä, mua väsyttää." 8(

Photobucket

NO MENE SITTEN VESSAAN ja laske Mosaic mielellään takas kehtoon? :)

Photobucket

Kev ei oo ainoo pidätysvaivainen talossa..... No, Cleveä mä sentään ymmärrän - eiks tääki oo yks niistä lukuisista vanhuuden ongemista? :D:D

Photobucket

"Oh crap onko tää mun vika... ei kai tää oo mun vika... tää ON mun vika..."
Se ON sun vikas. Bitch.

Photobucket

I PISSED IN MY PANTS! Joo it's okay to b pidätysvaivainen nii kauan ku siivoo omat jälkensä. ò-------ó siitä ei keskustella.

Photobucket

AHA laitat sit DURANIN sinne ku MOSAICCI nukkuu LATTIALLA.

Photobucket

*headdesk*
TUUN HULLUKS.

Photobucket

HUH. Enää ne pitäis ruokkii, kylvettää ja vaipat vaihtaa.............

Photobucket

Ja totta kai mun anorektikotki pitää ruokkii. Mustard ONNEKS meni jo syömää (senki tila ehti olla jo kriittinen), mut Kevin... *sigh* Ehkä se nyt innostuis syömää ku ipanatki on nukkumas. Ruokaki on vittu pöydässä. D:

Photobucket

Lapset toi kaverin koulusta. Jotenki must tuntuu et se ei too tulossa toista kertaa :D:D

Photobucket

Toinenki! awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww how cute is he! Jos tää tulee joku pv jomman kumman pojan mukana ni YOU ARE SO GETTING INTO THIS FAMILY.

Photobucket

Sinappi tykkää raivota peililleen. Teatraalista, huh?

Photobucket

Sinappi ei tee vaikutusta Tessan kaveriin, Berjekseen (aw mikä nimi! Berjes :D:D).
Berjes: "VIULUNSOITTO ON NÖSSÖILLE! Ootsä nössö? Looooool!"

Photobucket

Mustard: *silmäbugi* I will kill you bastard.

Photobucket

awwwww Duran käyttää piirrustuspöytää.

Photobucket

Ihme kyl näittenkää seksielämä ei oo kuollu vaikka.... no, voinnit onki vähä perseellään. Vähän.

Photobucket

Honeybee, mä en tiiä onko viisasta olla ulkona tekemässä hiekkalinnaa kun sataa ja ukkostaa.

Photobucket

OMG OMG OMG NÄENKÖ MÄ MITÄ MÄ NÄEN?! Automaattista potan tyhjennystä? Jesus Christ!

Photobucket

Nää kaks ei oo ainakaan sukua tai mitään.

Photobucket

syösyösyösyösyö JUST EAT IIIIIIT JUST EAT IIIIIT YOU KNOW YOU GOTTA EAT IT EAT IT!

Photobucket

uuuuu Cleve löys meille hiekasta kivan koristeen :)

Photobucket

HOLY GUACAMOLE mitkä tavotepisteet! June näköjää toivo et se sais apuu läksyjen kans. .....Tai Tessan läksyjen kans, en oikeen tiiä kumman noi on :D:D:

Photobucket

lawl ja sit viel toiset ku ne oli tehty :D:D:D:D:D:D: helppo lapsi, kyl. Eipähä vähään aikaan lähe platinast ;)

Photobucket

OOOO ne saa molemmat taitoja! *squishes*

Photobucket

:ssss

Photobucket

TESSA hfyigsftfstydfsrdkofkjdijjgydg YOU BITCH anna se takas veljelles DDDDD:

Photobucket

Mun idea rangaistuksesta tai mennä vähän metsään.
Tessa: "YAY LÄKSYT! TOTTA KAI TEEN LÄKSYT ISKÄ!"

Photobucket

"KUKAAN TÄS PERHEES TUSKIN HUOMAA MUA I'M A FUCKING GHOST!" Mä myönnän: sä oot näkyny aika vähän täs osas. "AI AIKA VÄHÄN? Kerropas lukijoilles kuka hankkii leivän tähän pöytään sillä aikaa ku Loui on vaan liian laiska käymään töissä? Sen lisäks mä hoidan naperoita ihan siinä missä Sinappikin! Niin että FUCK. YOU." Niin siinä käy. Mut oo onnellinen, sä olit joskus ainoo joka oli koko legacyssä eikä kukaan muu tuu kokemaan samaa. :) ja kyl mä silti lovetan mun vanhaa pappaani.

Photobucket

....mä en enää ikinä yritä rankaista ketään. D::

Photobucket

Okei, miks tää on musta ihan HELVETIN KARMIVAA D:::

Photobucket

Cleve: "Mä pyysin kerran taikalampulta komeutta---"
June: "VAU, ootsä ollu KOMEA!"
Cleve: .......

Photobucket

Jotkut ei vaan koskaan opi.

Photobucket

Tai ehkä ne JOTAIN oppii. Kevinistä on nimittäin tullu ihan maaninen siivooja :o tai no ei maaninen mut ei se koskaan oo näin paljoo siivonnu!

Photobucket

WHO LET THE TRASH OUT WOOF WOOF WOOF! Oletko se SINÄ, Kev? Epäilyttävästi sä oot taas SIIVOOMASSA. Ehkä siks ROSKAAT koska SIIVOOT. Okei, that doesn't make any sense ):

Photobucket

Oh damn.

Photobucket

Kertokaa mikä mummomania mun pelillä on D: ! ps, toi auto tos taustalla on Cleven kimppakyyti. Johon herra ei koskaan astunut. Argh.

Photobucket

Tykkään Junen ilmeistä, niin kauan ku ne ei oo hymyjä tai nauruja :D:D ...ne on nimittäin pikkusen karmivan näkösiä.

Photobucket

Cleve: "ÄLÄ IKINÄ HANKI LAPSENLAPSIA! Ikinä. Muuta Louin kanssa vaikkapa Bahamalle ja vietä lepposat eläkepäivät. ILMAN LAPSENLAPSIA! Lapsenlapset on kirous, usko mua!"
Tuleeko kellekkään mieleen Cleve juhlissaan selittämässä samaa, mutta silloin vaan lapsista?

Photobucket

Kevin: "Jaaaaaaaa. Täytyypä pohtii asiaa. Eläkepäivät Bahamalla houkuttelee joo... En kaipaa enää yhtää mukulaa enkä sen puoleen lapsenlapsiikaan."
Cleve: "Oh. No sit tää taitaa järkyttää sua, mut mä tiedän et Loui tahtois vielä lapsia. Kui monta? En tiiä. Ehkä vaan yhen. Tai ehkä tusinan. Who knows."
Kevin: "Eiks neljä lasta riitä? Tuun näiden kans hulluks!"
Cleve: "Uskon ---- mä olin hermoloman partaalla jo vaan noiden kahen takia."

Photobucket

Ihan sängyn viereen x____x

Photobucket

Sillä aikaa June saa prinsessakohtelua: peittelyn ja suukon poskelle. Ja pedarihymyn. Hrrrrr, Sinappi! Se on sua ehkä kymmenen vuotta nuorempi! :O

Photobucket

Kevin: "AAAHHAHAHAA VOITAN SUT VIELÄKI VANHA KÄÄKKÄ!"
Cleve: "....kasdnfgsfrdasdeskgjfjghKUOLE!"
Mustard: STALK

Photobucket

Cleve: "AHAHAHA ETPÄ VOITTANU TÄLLÄ KERTAA!"
Kevin: ".....yousonofabitchihopeyoudieinyoursleep!"
Mustard: STALKKKKK :)

Photobucket

awwwww, tervehdi Tiggeriä! Jotai random kulkukoiraa joka sai mut haluamaan lemmikin tähän perheeseen..... but maybe not. Mutta söpö!

Photobucket

Mustard: "Lyö mua! Iske nyrkillä! Toho noi!"
Kevin: "Ööööö... Miks?"
Mustard: "Se on semmonen hauska leikki."
Kevin: ... "Okei."

Photobucket

Kevin: *punch*
Mustard: "HIHIHI TOI KUTITTAA!"
...masokisti, y/n?

Photobucket

Mustard: "NYT ON MUN VUORO! Tsekkaa näitä nyrkkejä --- mitkä beibit!"
Kevin: "Ööööööööö... joo. Älä sit lyö liian kovaa."
Mustard: "Pussy!"

Photobucket

Kevin: "Mähä sanoin että älä lyö liian kovaa!"
Mustard: "Kestä se ku mies! Ootsä nainen? Hä? Hä?"

Photobucket

Loui tuli keskeyttään näiden väkivaltaset leikit.
Loui: "Läksyt, Mustard."
Mustard: "Ai, joo... Okei."

Photobucket

Noooooou, mä oon säilyny tässä sukupolvessa niin hyvin ilman pönttölotraajia )::

Photobucket

Noin, tää on PALJON parempi tapa hankkii sitä hupia. :) tsiisus kraist, näil on varmaan 100 taitopistettä: mekaniikkaa tästä häkkyrästä, luovuutta piirtopöydästä ja logiikkaa logiikkalelusta. Ja ne molemmat käyttää jatkuvasti jotain niistä kolmesta ellei ne nuku, syö tai hetkellisesti seuraa jotakuta. :o

Photobucket

YUSSS! Vihdoin! Mä oon yrittäny hankkii tälle tavotepisteitä ties kuuuuuinka kauan! Mosse on saanu niitä hyvin, mut Duran ei oo saanu kooooskaan. D:

Photobucket

Loui: "RUOKAAAAAAAAAAAA!"
Cleve: Kiittämätön sonofabitch!
...Cleve, Loui teki sen salaatin tarjoamista vailla valmiiks. Sä vaan tarjoilit sen.

Photobucket

Cleve: Enkä muuten varmasti syö sen kanssa samassa huoneessa...... Mieluummin vaikka seison.... Bitch.

Photobucket

Uhh, okei. Tää ei oo yhtään häiritsevää.
June: "Herra Nalluska on Junen paras kaveri! Junen ainoa kaveri! Juna rakastaa Herra Nalluskaa!"

Photobucket

Sitte koettikin jo aamu ja koulupäivä. Sinappi ja June meni kiltisti dösään, mut sänkyyn jäi vielä uinumaan Tessa, joka näki ilmeisesti kaiken lisäks painajaisii omasta pikkuveljestään o-----o

Photobucket

Uuu, mä tajusin just et meidän postinkantaja Clay ei oo yhtää hassumman näköne! Tosin kutsun sitä nimellä Karvat, kiitos sen sukunimen (Charvat). :D::D:D:

Photobucket

Loui: "O hello Hotpants!"
Karvat: :D "Musta tuntuu et tällä kertaa olet se 'hot pants'." *nyökkää alaspäin*
Loui: "Oho hups." :D:D:D:D: "No mut hei asia on nyt näin et oot niin hot et haluun sun numeros jotta voin sit antaa sen mun herkullisille lapsille kun ne kasvaa isoiks."
Karvat: ........ "Anteeks, mut mun pitää jatkaa työntekoa."

Photobucket

Loui: "YOU CAN RUN BUT YOU CAN'T HIDE! Saan sun numeros SUN TYÖPAIKALTAS HOTPANTS!"
Karvat: :) ...... Oh shit.

* * * * *
Tilastot:
Perijät: 1
Ikuinen platinamieliala: 0
Terapeuttikäynnit: 0
Sosiaalikanin käynnit: 0
Tulipalot: 0
Itsensäkastelut: 2
Pyörtymiset: 7
Tappelut: 0
Kuolemat: 0
Sosiaalityöntekijän käynnit: 0
Jäätynyt / Ylikuumentunut: 0

10 kommenttia:

  1. kmwdsok♥ tää oli niiin hauska :D. Oon ainoo joka tykkää Tessasta enemmän 8( se on nätimpi ku June! Ja Duran on Mossea söpömpi myöss ::D syrjin.. :(
    ...Ja Mustardhan ei oo epätoivonen, eeeei ;;) se on insestipedari, OH MY GOD! Mutta älä myöskää lopeta ::)
    heheh, piitkä kommenti☻

    VastaaPoista
  2. ei se sit enään oo insestipedari ::( tuhmat laki-ihmiset.
    *pedari

    VastaaPoista
  3. Hauska osa, niinkun sulla aina. Ja toi postinkantaja... LOVELOVE! Kai otat sen sukuun? *puppyface*

    VastaaPoista
  4. Ihana osa <3 Lapsoset näyttää paremminkin Mustardin lapsilta :O Repesin sille ku Mustard ja Kevin puhu ruokapöydäs :DD Jatkoa vaan :>

    VastaaPoista
  5. Ihana osa taas kerran, repesin monta kertaa :D osat vaan paranee ja paranee ja jatkoa tulee ihanan nopeasti ♥

    VastaaPoista
  6. Hey, mistäs oot ladannu hackin jolla miehet raskaaksi? Ja aivan mahtava osa, sait uuden lukijan ♥

    VastaaPoista
  7. falbs: hehehe kiitossssss. ja mun mielestä june on sillee nätimpi, koska mua häirrrrrrrritsee tessan nenä tai siis huulet eiku nenä no jommat kummat. duranista ja mossesta en osaa sanoo, mut mosse on hirmusöpö lapsi ♥ 8)8)8) jeii kiitos pittttttkästä kommentista :>:>::>:>
    aui: kiitos 8)8) ja postinkantaja tulee sukuun varmana jossai vaiheessa, tosin tässon vielä mooooonta sukupolvee jälellä. tän sukupolven miehen oonki jo päättäny --- tai siis suostuin erään ehdotukseen 8)8)
    roosa: NII NÄYTTÄÄ! iha oikeesti. mä en tiiä mitä insestiä loui harjoittaa siskonpoikansa kanssa :OOO no, ehkä ne söpöntyy myöhemmällä iällä? :d kiitoss.
    kiti: kiitos ♥
    lisbeth: sille on muistaakseni erillinen hack, tosin sen nimestä en oo varma, mut ite mä hankin miehet raskaaks iha insimenatorilla. 8)8) kiitoskiitos, uusia lukijoita on aina kiva saada 888)

    VastaaPoista
  8. Musta tuntuu että sulla on ihobugi, että tulee koko ajan tollasia ''Sinappi-ihoja'' . Mullakin oli kerran tollanen samanlainen. Ja muuten, voisko tän sukupolven perijän mieheks tulla Charles? :>

    VastaaPoista
  9. Ja sama liittyy myös noihin silmiin.

    VastaaPoista
  10. anonyymi: joo, mulla on ennenki ollu semmonen iho, joka tunkee joka paikkaan -.- ainoo ero oli vaan siinä, et se kyseinen iho oli viel 3x rumempi ku tää sinappi. ja tän sukupolven perijän mä oon jo valinnu - tai oikeestaan toteutan yhen toisen toiveen - mut jos sen kans ei synkkaa ni miksipä ei. eiköhä charles jossai vaiheessa tähän sukuun komeilla geeneillään pääc :>:>::>

    VastaaPoista