sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

EKSTRA: Mango 1

Photobucket

moi ja anteeks näääääääin pitkästä tauosta! syitä en viitsi selitellä, ne ei tee asiaan mitään muutosta. harrisit eivät ole loppuneet tauosta huolimatta, ja sillä aikaa kun joudutte paluuta odottelemaan, on mulla tarjottavana lisää mangoa. mähän lupasin, että saatte tästä neidistä kuulla vielä.

haasteen perussäännöt on yksinkertaiset: yks mies, niin monta lasta kuin elinikä ja sosiaaliviranomaiset sallii. tästä tulee siis surkuhupaisaa ja saatte myös todistusmateriaalit. pidemmittä puheitta...

*

Photobucket

Mango: "Oi, miss' on mun miehet? Tuleeko ne jotenkin jälkijunassa? Täällä on meinaan vaan joku yks jätkä joka tuijottaa mua tosi karmivasti..."
Itse asiassa siinä on sun miehet. Yksi ja ainoa, joka tulee hedelmöittämään sulle niin monta sikiötä ettei edes nimilaput riitä muistamaan kuka on kukin. Haluutte varmaan nähdä tämän koekaniiniuhrin lähempää?

Photobucket

GARRETT SPEAR
10-0-5-3-7

Mango: "Älä vaan sano, et se on jotain sukua Britneylle. Mun oman sukuni takaa löytyy ihan tarpeeks sitä idioottigeeniä..."

Photobucket

Garrett: "Vau, mulle kerrottiin, että mä saisin nätin tytön, mutta että näin nätin..."
Mango: "No oonhan mä aika kissa, tietty. Säki oisit iha ok jos et näyttäs naiselta."
Se vaan esittää kovaa.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kämppää. Ja joo, noissa kopeissa ne lapsoset tulee viettämään pienen elämänsä. Fun, huh?

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Näitä kuvia kattellessa mua alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan perijävalinta... Vaikka Loui onkin unelmaperijä. Kattokaa Mangon kasvoja! Ihanat.
"No oonhan mä aika kissa."
Harmi, ettei se suun auetessa oo enää niin ihana.

Photobucket

Mango: "Mä tajusin just jotain. Mä en saa enää koskaan ketään muuta! Onneks sillä on hyvä perse. Ei tosin niin hyvä ku mun intinaani-Lucilla..."
No hyi D:

Photobucket

Mango: "Ok tää tuntuu nyt tosi häiritsevältä. Mut, meiän odotetaan niinko öö puuhailevan jotain? Että miten olis vaikka... hali?"

Photobucket

Mango: "Mä en nauti tästä en nauti tästä en nauti......." :D
Garrett: "Sun tukkas haisee kalalle."
Mango: .... :l

Photobucket
Photobucket

Garrett: "Onneks me ollaan molemmat neitsyitä!"
... Ei mulla muuta ku että vauvakellot.

Photobucket

Ensimmäinen ruoanlaittoyritys - neljällä ruoanlaittopisteellä. Tää taitaa olla joku uus ennätys.
Garrett: "Hei, kamera! Moooooi!" :)
Mango: "gsdhfd MEIDÄN KÄMPPÄ PALAA!"
Lopulta Garrett sammutti sen.

Photobucket

Mango: "Mä oon maailman surkein kotivaimo! Pannukakutki palaa... Hyi."
Garrett: "No ei nää nyt niin pahoja oo."
Rakkautta?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Rakkautta.
Garrett & Mango Spear, olkaa hyvät.

Photobucket

Mango on niin kuuma häämekossaan, että naapurin mummotki kuolaa.
Mummo: "Mmmmmmm, Mango... Hetko, mä oon naimisissa miehen kanssa!" D:

Photobucket

Voitteko syyttää mummoa? Mango rokkaa avokaulaiset mekot solisluillaan.

Photobucket

Koska hääjuhlia ei pidetty, hääruokaturhautumisesta kärsivä Garrett päätti saada häihinsä suunnittelemansa lohiruoan edes jollain tavalla huomatuksi.

Photobucket

Näillä vastustajilla Garrettilla ei oo syytä huoleen. En oo varmaan koskaan nähny näin kehnoa tasoa kokkikisassa :D

Photobucket
Photobucket

Voittotuuletukset ja kotiin.

Photobucket

Mango: "Tervetuloa takaisin varsinaisen aiheen pariin - eli mun!" :D
Oliko väärin toivoa, et avioliitto muuttas Mangoa vähän toiseen suuntaan?

Photobucket

Sitten menin jalottelemaan vähäks aikaa simsi ykköselle laitettuna, ja kun tulin takaisin, näin tän. Garrett sai tavoitepisteitä! 8D
Mango: "Haloo! Joku synnyttää täällä!"

Photobucket

Aivan, joo.

Photobucket

NAPOLEON SPEAR
Cleven hiustenväri (!), silmät ja iho Garretilta.

Photobucket

Garrett: "Sun pitäs tehdä lapsia useemmin! Tää on kuumottavaa!"

Photobucket

Sitä saa mitä tilaa.
Napoleon: TISSI :):)

Photobucket

CAESAR SPEAR
Täysin identtinen veljensä kanssa. Joko joku arvaa poikien nimeämisteeman?

Photobucket
Photobucket

Mango: "Tää on mun lemppari!" :D
Garrett: :l
Älä suutu, Garrett. Tää on yks Harrisien hurmaavista sukuvioista.

Photobucket

Yhteiskuva.

Photobucket

Mangon suosinta on ilmiselvää. Se vois ruokkia ihan kumman lapsen vaan, mutta menee heti ekaks Caesarin luo.

Photobucket

... Tosin suosimisen laadusta en puhunu mitään.

10 kommenttia:

  1. OOI OOT TULLU TAKAS :----------------D TÄÄ ON IHANAA AAAAA UUUU AAA!!11!

    luulin jo että oisit kadonnu o: mut ah oi ihanaa mun elämä on pelastettu 8)))

    VastaaPoista
  2. MOOOOI :)
    WAZZUUUUUUP?
    Kiva et tulit takasi! Oon pitkään aika ajoin tullu ja kattonu onko tullu jatkoa :'D
    Mitäs mä voisin sanoa.. JATKOA :DDD

    VastaaPoista
  3. Oooii! Mango on kaunis, pojilla ihanat nimet, ja isä on håååååt!

    VastaaPoista
  4. oooo, tätä ei ole unohdettu pitkästä tauosta huolimatta :D♥ kiitokset ihanista, piristävistä kommenteistanne! pikkuhiljaa mun alkaa taas tehdä mieli pelata perijöillä, mut sitä enenn tulee ainakin yks osa vielä näitä :)

    VastaaPoista
  5. Meitiä ei haittaa paskaakaan vaikka tuliskin yks osa tätä ennen perijöitä. Tärkeintä on että tää sivu pysyy, ja saan nauraa oikeesti. Nää on aina niin mahtavia. *Waiting*

    VastaaPoista
  6. Mistäs ton pinkkimekkosen ruuanlaittokilpailun naisen hiukset? Sen joka siis kokkas uunijäätelöä

    VastaaPoista
  7. ääää täää on oikeesti paras lc mitä oon lukenu ! (: muthei millon jatkooo?:<

    VastaaPoista
  8. Jatkuuko tämä lc enää?

    VastaaPoista