lauantai 12. syyskuuta 2009

21 :: like we didn't already have enough critics

nonniin, viimeosasta olikin jo turhankin pitkä aika. valitettavasti tää osa ei oo mikään hirmupitkä, mut tää onkin vähän niiko tämmönen "avausosa" et pääsen taas kirjottamisen makuun kiinni. seuraavat osat on pidempiä, promise! :)


Photobucket

Harrisien piha on muuttunukki vähä viime näkemästä! Ny ku lampunhenki siunas meitä rahalla, ni sain pihanki suunnilleen valmiiks. Vielä on tulossa jotain ja mitä, se selvii tässä osassa ;)

Photobucket

Vielä tämmöne nätti zoomauskuva suihkulähteeseen 8) me likey. Vettä siitä ei vielä tuu kun en oo ehtiny ees playnappulaa painamaan, tsorg jorg.

Photobucket

Louilla ja Kevinillä on jännä tapa nuq o-----O

Photobucket

Tämän takia Loui kokkaa.

Photobucket

Lähettipalveluun ei oo näköjään hankittu enempää työntekijöitä. ):

Photobucket

"MISTÄ NÄITÄ SENTTEJÄ OIKEIN TULEE?!?!?!?!?!?!" Lampunhengeltä tietenkin!

Photobucket
Photobucket

"Whoooooa... Meiän katossa ei oo ees reikää!"

Photobucket

Pojat kilpaili kuka sai vastaanottaa tilauksen ja voittaja ooooooon... Mosaic!

Photobucket

Cleve: "Kevin just kerto miten se ei haluu enempää lapsia, Loui. Eiks neljä riitä?"
Loui: *murhaava katse Keviniin*
Kevin: ...Joo mä voisinki tästä mennä.

Photobucket

-.- Ei, Mustard. Ei.

Photobucket

*sigh*

Photobucket

HALLELUJAH ;_______; *sydän* Kevin ei oo enää punasella! Onneks ostin meille auton. Jaa että minkä auton? You'll see. ;)

Photobucket

Nimittäin tän auton! Ah, avobemu. Mutta mihis Loui on menossa?

Photobucket

Tänne. Aaaaivan oikein, lemmikkikauppa! 8)8)8) perhe saa jo tarpeeks isoon joukkoonsa uuden jäsenen, sen verran paljastan. Mutta onko se kissa, koira, naaras, uros? Kauheeta salailua! :DSD:D:D:D:d

Photobucket

Kukas se täällä on! Mustardin ei-niin-paras-kaveri-mutta-potentiaalinen-neitsyyden-menetys.

Photobucket

JA TÄÄLLON TÄÄ HOTEIN MYYJÄ IKINÄ! Edward Culli kakkone tolla sen vaaleella iholla :D::D tai Jasper oikeestaa. No mut, tää jätkä tulee nii sukupuuhun KIITOS.

Photobucket

Sanokaa hei Milolle! Se on meidän perheen eka vuhvuh, eikä toivottavasti jää vikaks. :):)

Photobucket

Loui tykästy heti karvapalloon.
Loui: "Kuka on hyvä........ poika? Joo, poika se selkeesti on." *tsekkaus*
NO KAI NY JOS SE ON MILO? Äly hoi älä jätä.

Photobucket

Mosaic: "Iiiiisiiii, hali!"
Kevin: "ENKÖ MÄ SANONU SITÄ JO? Ei. Haleja."
Kun Mosaic on paha ongelmateini, tiedämme ketä osoittaa syyttävällä sormella.

Photobucket

Mustard: "TYHMÄT PÄIVÄNKAKKARAT!"
Nei oo päivänkakkaroita.
Mustard: "NO MITÄ ONKAAN VIHAAN NIITÄ!"
Nei oo sun.

Photobucket

Duran: "MOI MÄ MUISTAN SUT! Me ei päästy oikee tutustuu ku nukahdin pystyy!"
Aldskjlsuy: "Joo...... Kukas sä olitkaan?"

Photobucket

Omfg, this guy is hot! Cleveki tajus sen ;)

Photobucket

Ööööö, what the hell? Tää on enemmän ku karmivaa.
Mosaic & Mustard: :D

Photobucket

June: "ARVAA MITÄ TESS! ISKÄ ON _HOMO!"
Tessa: "EIKÄ! :D:D:::D"
Kevin: ........ Lapset :D

[/ eläinkauppaspämmi]

Photobucket

Owwwwwwwwww Milo on vaa cute.

Photobucket

June: "Hei Mustard, arvaa mitä. Toivon et iso, keltainen koulubussi ajaa sun NUKKETALOJA TUHOAVAN LEVEÄN PERSAUKSES YLI. MÄ NÄIN SUT, BITCH. MÄ NÄIN."
Mustard: ... D:

Photobucket

Mustard: "Mut kuka sit auttaa sua matikanläksyissä? Faijakaan kun ei osaa pluslaskujakaan laskea kunnolla."
June: Tyhmä apinanaama. Ihan niinku mä olisin työntäny ne läksyt sulle siks, etten muka ois osannu.

Photobucket

Kevin, sinuna mä siirtäisin sitä auringonottopyyhettä piiikkusen kauemmaks siitä rantaviivasta. Ellet sä sitten halua ottaa aurinkoa märkänä.

Photobucket

Milo: Kuinka tyhmä ihminen voi olla? Tän tyypin ÄO on varmaan yhtä suuri ku meikäläisen kengänkoko... Joka taitaa olla jotain 10. Se ei varmaan osaa edes laskea siihen asti, dumb fuck.

Photobucket

Milo: Entäs se lyttynaama sitten? Yheltä ei löydy aivoja, mutta ulkonäköä, toisalta löytyy aivot, mutta ei ulkonäköä. Se jätkä onnistuis varmaan karkottamaan sokeankin rumuudellaan.

Photobucket

Milo: Ei kukaan haluais adoptoida mua? Pliis?

Photobucket

Milo: Ai niin, sitten on vielä tää kurttunaama. Tää mies on varmaan niin vanha, että on varmaan dementoitunukki. Ei varmaan muista omaa nimeäänkään. Puhumattakaan mun ruokkimisesta.

Photobucket

Mustard: "Milo! Tule tänne hauva!"
Milo: Voi. Vittu. Se on mun vieressä, eikö olekkin? Ja se katsoo mua? Oh shit oh shit oh shit nyt se tais kutsua mua. Ehkä mä vaan esitän kuuroa. Joo, niin mä teen.

Photobucket

Mustard: "Miiiiiloo! Tule nyt! Anna ku mä vähän rapsutan."
Milo: Shit I'm so screwed.

Photobucket

Mustard: "...Mulla on koirankeksejä."
Milo: ........... Koirankeksejä? MUSTARD MÄ RAKASTAN SUA OLET IHANA KOMEA ÄLYKÄS MITÄ HALUAT? HYPPY TASSU ISTU MAAHAN OSAAN NE KAIKKI!

Photobucket

Milo: Tarkemmin ajatellen... Ehkei tää ookkaan yhtään hullumpi paikka asua.

Photobucket

EIJEIJEIJEI EI SIIHEN .........!
Milo: Tää on ulkona, et voi valittaa :)
Toi on Louin ruoanlaittolehti!

Photobucket

Cleveä on näkyny taas tosi vähän viimeosissa, joten päätin vähän raottaa miksei herrasta näy.
Tämän takia.
Tää on ainoa asia mitä se tekee. Käsi sydämellä. Elämisen, syömisen, hygienian ja nukkumisen lisäks. Ainoa. Asia.

Photobucket

Näköjään kätevä tapa hankkia kavereita.
Duran: Tessa on perseestä.
Jaaha, mistäs nyt tuulee? Ainoo juttu, milloin oon havainnu jotai pienintäkää kränää teidän välillä oli se, ku nukahdit pystyy ja heti ku heräsit, Tessa ois halunnu leikkii rosvoo ja poliisii mut suutuit vaan?

Photobucket

June: Mä tiedän mitä täällä tapahtuu kun ne menee tolleen sängylle... I'M OFF BYE
Hyvähyvähyvä, sä ootkin liian nuori näkee tämmösii.

Photobucket

Kevin: "Mä oon vähän miettiny tätä perheenlisäyshommaa..."
Loui: "OOTKO? Ihanaa, mä rakastan sua!"
Kevin: "...Nimittäin VAIKKA mä en haluakaan lisää lapsia, niin lapsien tekemishommat kelpais." ;D;D;D
Loui: .......... D:

Photobucket

Jos ette vielä muistaneet, niin nyt muistatte. Kevin saa aina haluamansa.

Photobucket

"I love my life." :)

Photobucket

"But I love sex even more!" :D

Photobucket

June: "Hei vaari, mä kuulin että te ette kuulemma Louin ollessa lapsi puhunu koskaan mistään muusta ku Oscar-gaaloista! Onks tää totta?"
Cleve: "Voi kuuuuuuule, on on! Toi meidän kidutt-JUMALA kidutt-JUMALA ei tykänny siitä yyhtään! Kuinka niin?"

Photobucket

June: "Musta tuntuu, että mäkin oon kiinnostunut Oscar-gaaloista. Paljonkin... Eikai se paa mua telkien taa jos puhun siitä? Eihän?"
Cleve: "Sinuna mä pitäisin naamani tukossa niistä gaaloista... Ja katsoisin niitä salaa." ;)

Photobucket

Millainen vaari, sellainen lapsenlapsi. Zombies, anyone? Jos olisin Tessa ni ottaisin aika nopee jalat alle.

Photobucket

Tässä zombissa ei kyllä ole mitään pelottavaa. Parempi sana... Kuolettavan tylsä? Syö aivot pillillä hitaasti ja kivuliaasti? Voi Cleve.

******
Perijät: 1
Ikuinen platinamieliala: 0
Terapeuttikäynnit: 0
Sosiaalikanin käynnit: 0
Tulipalot: 0
Itsensäkastelut: 2
Pyörtymiset: 8
Tappelut: 0
Kuolemat: 0
Sosiaalityöntekijän käynnit: 0
Jäätynyt / Ylikuumentunut: 0

7 kommenttia:

  1. OOOH uusi osa! Mahtavaa! Olin niin onnellinen kun huomasin että on tullut uusi osa. Näitä onkin kaivattu piristämään päivää :). Milo on tosi söpö aaaww. Varsinkin toi "ei ole hullumpi paikka asua" -kuva on ihana :D

    Joo, ei järjellisiä kommentteja minulta.

    sufita

    VastaaPoista
  2. Ihana osa pitkästä aikaa ♥ Ihanaa että jaksat vielä(kin) ilostuttaa meitä lukioita :---D

    VastaaPoista
  3. Hyvä osa, ihanan näköinen piha, naureskelin varsinkin Milolle. Kaikki tässä osassa oli onnistunutta! : D

    VastaaPoista
  4. Aw, uus osa 8) harmitti vaan ku tiesin jo aikoja sitten milon tulosta ja talon uudesta puutarhasta ;---< mut ei se tätä pilannut! Milo on tuhma koira ku se ei arvosta Celveä :------( muta juu... lisää vaan 8))

    VastaaPoista
  5. sufita: hienoahienoa, järjettömät kommentithan on varsin muksia :::::::D kiitos.
    anonyymi: JEE
    roosa: hehe kiitos ♥
    aui: kiva että tykkäsit. mulla oli vähän huolia et josko ois tauon aikana ote vähän lipsahtanu, mut eiköhän se viimeistään parin osan jälkeen oo back to normal (:
    falbby: lisää tulllllloop ja kiitus ♥

    VastaaPoista
  6. JES JES JES! Pitkä odotus palkitaan vittu!

    ~Mallu.
    PS. Kerro mikä hack sulla on, et pistät poijet paksuksi..? 8))

    VastaaPoista