maanantai 14. syyskuuta 2009

22 :: manic depression all around

teinki nopeesti uuden osan, kiitos sen et oon kipee 8) tää on pikkasen pidempi, mut ei mikään romaani. toivottavasti kelpaa.


Photobucket

June ja Tessa ovat maailmankaikkeuden mukavimmat simit.
June: "Muistatko ku Duran nukahti pystyyn? Looooool, se oli niin tyhmän näkönen! Se on kuulemma nukahtanu lattialle taaperonaki!"
Tessa: "Älä!" :D

Photobucket

June: "Sä oot niin mun BFF."
Tessa: "Säki mun."

Photobucket

Kevin: "Koska susta tulee tänään iso tyttö, mun täytyy olla kunnollinen isä ja valistaa sua. Teillä naisillahan on tämä... Taikapallo... Jota miehet haluavat... No, kyllä sä nyt tiedät. Älä kuitenkaan anna heidän ennustaa sun pallostasi koska sitä tekee vain huorat. Etkä sä halua olla pikkuhuora, ethän? ETHÄN?"
Tessa: ............. "Mitä sä tarkotat taikapallolla?"

Photobucket

Kevin: "No sitä... Sitä paikkaa, mihin miehet haluaa... Työntää... Velhonhattunsa. Tiedäthän?"
Tessa: "Ai siis niiku penis? Mikä sullakin on?"
Kevin: .... "No vähän niiku joo."
Ehkä nää valistustunnit ois kannattanu jättää Louille.

Photobucket

Muutaman tunnin päästä:
Tessa: "..eli en saa mennä poikien luikutteluun koska he haluavat vain paistaa munasarjani?"
Kevin: "Niin just! Nyt sä sen tajusit!"

Photobucket

Tessa: "Mut entä jos oletetaan että tää jätkä on tosi rikas? Siis sillee superrikas. Eikö se olis sit strategiseltaki kannalta viisainta vaan antaa sille tu- Siis antaa sen paistaa mun munasarjan?"
Kevin: ....... Oh shit. "No... Kaipa se sitten on okei... Jos me saadaan Louin kanssa 20 prosentin osinko."

Photobucket

Koitti koulupäivä, tosin ei kaikille.
Mustard: MMMMMMmmmmmmm juustovoileipiä... Koulu vittuun, mulla on nälkä.

Photobucket

Kevin: "Mustard, mulla on ongelma. Mä menin valistamaan Tessaa... Munasarjan paistamisesta... Ja nyt se luulee, et se voi jakaa pojille niin kauan ku niillä vaan on rahaa. Mä en osaa korjata sitä, se kuitenkaan ei tajuais mun selityksiä... Et sä mitenkään...?"
Mustard: "Lievästi sanottuna mä en oo tällä hetkellä tyttötwinssien suosiossa. Hyvin lievästi sanottuna."

Photobucket

Mustard: "Mut sinuna mä en olis huolissani. Eiköhän ne opeta noita asioita ton ikäsille koulussaki.

Photobucket

Tässä vaiheessa olin sulkenut simssini ja kun sit tulin takas pelaamaan, järkytys oli aikamoinen, kun tää ponnahti esiin. :D:D:D:

Photobucket

Mä en jotenkin jaksa enää ees välittää tästä. Ongelmateini mikä ongelmateini.

Photobucket

Tosin tää, et se ryhtyy heti perään maalaamaan niiku mitään ei ois ikinä sotkettukkaan, lievästi sanottuna... hmm... on kummallista? Mä rupeen epäilemään, josko Mustard oliski nainen, sillä menkat vois selittää kaiken. :D

Photobucket

Mutta älkää huolehtiko, se on selkeesti edelleen se sama vanha angstinen emopaska. Oh joy.

Photobucket

Miksi tommonen ilme? Ok, ylennystä ei vieläkään vaikka kaikki tarvittava onki jo saatu, mut hei. 800 simeleonin palkan pitäs vähän hymyilyttää?

Photobucket

Ohohoho, siitä onkin aikaa kun Harrisien taloudessa on ollut vieraita! ... I have a feeling ettei tää nainen tuu käymään toista kertaa.

Photobucket

Hetkonen, ei Loui vaikuta sittenkään kovin pettyneeltä!

Photobucket

..... Ehkä vaan vähän maaniselta? Roskakori ja postiluukku ymmärtävät, kyllä kyllä.

Photobucket

Milolle seuraa! :) June ei vieläkään saanu A+, mutta kyllä se sieltä vielä tulee, trust me.

Photobucket

Oonko ainoa jolle tää kuva tuottaa ristiriitaisia tunteita? JEE HIENOA TESSA---- MITÄ HELVETTIÄ NYT JUMALAUTA PISKI POIS SIITÄ PENSAASTA AAAAAAAAAAAG KUOLE--- TESSA SAI A+!!!1-- NYT KYLLÄ RAKKI LENTÄÄ NISKAPERSEOTTEELLA JUMALAAUTA!

Photobucket

Loui: "TUHMA MENELAUS, TUHMA! Sulla on kiva nimi :) ... TUHMA KOIRA!"
Menelaus: :(

Photobucket

Menelaus: That bitch itsehän se mut tänne kutsu nyt kosto! "GRRRRRRRRRRRRRRRRRMRRR!" D:<
Kevin: "HOLY SHIT HOLY SHIT SE SYÖÖÖÖÖÖ MUT LOUII TÄÄLLON JOKU TAPPAJAKOIRA SE SYÖ MUUUUTTT!"

Photobucket

"Mua pelottaa niin saatanasti--- Wait. Se on koira. *Angryface* D:<"

Photobucket

"Ei kai se suuttunu mulle? D:"

Photobucket

Menelaus: MY REVENGE IS NOT YET COMPLETE

Photobucket

Menelaus: "GRRRRRRRMRRRRRRRRRR!"
Kevin: MITÄ MÄ TEEN TÄÄ KOIRA ON IHA SEKOPÄÄ

Photobucket

Kevin: :D nyt mä tiedänkin! Mikään koira ei voi vastustaa noutamista, right?

Photobucket

SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!

Photobucket

Milo onkin jo vähän filosofisempi.

Photobucket

Mustard: Mä oon ylpee mun maalauksesta, se kuvastaa mua naisena.
Mustard rakas. Mä en menis ihan vannomaan. :'d No, on se hyvä että pojalta unelmia löytyy.

Photobucket

Tessa: Mikä tämä tunne on... TÄMÄ RAIVO joka kasvaa sisimmissäni...
Ongelma(esi)teini vol 2?

Photobucket

... Taaaaai sitten ei.

Photobucket

Tessa: Hetkonen, nyt mun olo on taas normaali. Jännää.

Photobucket

Tessa: Ei, ei normaali. Oon onnellinen! :)
Unohtakaa se, mitä sanoin Mustardista ja menkoista. Nimittäin jos jollain on tässä talossa menkat, se on Tessa.

Photobucket

Like for real.

Photobucket

Sisaruus, what a sweet thing. Oikeastaan aika vittumainen nimittäin näiden synttärit ois nyt, mut vaikka mulla onkin molemmilla yks komento jäljellä, en voi raksittaa JA laittaa niitä kakulle :(

Photobucket

Bite this, Duran-fanit! Teen teidän äänestyksestänne vähän hankalamman - katsokaa ny miten söpö Mosse on! ::)

Photobucket

Duran sillä aikaa... ::D::D:D:D ainaki tää poika on HC!

Photobucket

No ei, tasavertaisuuden vuoksi: nukkuva Duran ja kukkalakanat :D:D:D:D:

Photobucket

Louin työkaveri: *puhuu vakavia työasioita*
Loui: *on vaivaantunut*
Kevin: *pesee alusvaatteisillaan tiskejä*
... Ootteko koskaan huomannu, et Kevin on AINA noissa SAMOISSA alusvaatteissa? Joko herra ei viihdy suihkussa tai se menee aina nukkumaan suoraan suihkun jälkeen.

Photobucket

Louin työkaveri: *puhuu nyt hyrristä*
Loui: *on edelleen vaivaantunut*
Kevin: *kutittelee Mustardia alusvaatteisillaan*
...wait WHAT

Photobucket

Kevin: "Mustard, mä en tajuu. Miksei noi suostu ottaa mua niitte jutusteluun - mä hei tiiän mitä tarkoittaa osake! Kyl mä nyt niitä tajuisin."
Mustard: "Aivan varmasti!" *ajattelee Tessaa, joka parhaillaan nukkuu pyjamassaan*
WAIT WHAT!

Photobucket

Loui: "Lyndsay, sä kun olet niin looginen ihminen... Mä oon epätoivoinen. Kerro mulle, mitä mun pitäis tehdä mun elämällä. Mä haluaisin keskittyä duuniin enemmän, mutta tää mun perheen keskimääräinen älykkyysosamäärä tuntuu hipovan 40, enkä voi jättää niitä yksin."
Lyndsay: :O

Photobucket

Kevin: "Mä synnyin hei hippiajalla! Mun vanhemmat oli hippejä ja diilas LSD:tä, ni kai mä nyt myymisestäkin tajuun! Mä sopisin täydellisesti tohon pöytään!"
Mustard: "Älä muuta sano!" *ajattelee edelleen Tessaa*

Photobucket

Lyndsay: "Voi Loui, usko pois, toi on niin tuttua." *vilkaisee keittiöön ja erottaa sanan LSD* "Mä toivon voivani auttaa, mutta mulle on sulle vain yksi ratkaisu. Pakkaat kamas ja painut täältä helvettiin. Logiikka on tästä talosta kaukana."

Photobucket

"D: *pohtii hetken* ... Lyndsay, musta tuntuu että sun on aika lähteä."

Photobucket

Loui: "Mä arvostan tosi paljon et sä kävit täällä, mut perhe on mulle joka tapauksessa se tärkein."
Lyndsay: "Mä ymmärrän. No, nähdään töissä."
Kevin: *katselee liikuttuneena*

Photobucket

Loui: "Sulla on herra pitkä vakuuttelu eessä et tein oikeen päätöksen..." ;)
Kevin: "Sä oot tän illan jälkeen semmosessa euforiassa, että sua ei saisi ostetuks miljardillakaan. Ps, sun vuoro olla päällä." ;);)

Photobucket

Ja pidemmittä puheitta siirryttiinki makkarin puolelle.

Photobucket

Wut, mä en tienny et sim voi automaattisesti datatessa pyytää jonkun kylään? Nimittäin nyt joku Renee on tulossa. Tai olisi tulossa, paitsi et sitä ei oikeen houkuta lähteä puolitutun vanhuksen kämpille :D:D: voi Cleveä.

Photobucket

Sitten June heräsikin, ja oli aika ekojen synttäreiden!

Photobucket

Tämmönen Junesta kuoriutui. Suhteellisen nätti tyttö, aika paljon Mangon näköä. Ulkonäkö säilyi aika samana, kilttinä tyttönä, mikä ei varmaan yllätä. June kun on semmonen pikkuenkeli. Sitten tietoja:

Tavoitteet: Mammona / tieto - 6 lemmikkiä uran huipulle
Mieltymykset: Löyhkä, uimapuvut
Inhokki: Mekaniikka

Photobucket

Sit olikin jo Tessan synttäreiden aika.

Photobucket

Tessa kasvoi platinamielialalla :O siitä huolimatta, toisin kuin siskonsa, Tessa tahto olla räväkkä ja erottuva, mitä ainakin tytön persoona on. Joka tapauksessa Tessan ulkonäkö oli positiivinen yllätys! Jos mun perijän ei ois pakko olla mies, ni Tessa ois ilman muuta perijä. Tai, ehkä vielä on vähän liian aikaista sanoo. No mutta, tiedot:

Tavoitteet: Tieto / nautinto -
Mieltymykset: Kokonaamameikki, työtön
Inhokki: Mustat hiukset

Photobucket

Mustard: Holy shit... "Tessa?" :)

Photobucket

Mustard: "Wow, sä oot kyllä muuttunut viime näkemästä... PAREMPAAN, parempaan! Ehdottomasti..." :D

Photobucket

Tessa: Vittu mikä luuseri :D

Photobucket

June: "Vaari, oonko mä susta nätti? Kaikki on kehunu Tessaa nätiks."
Cleve: "Öö... Joo, olethan sä. Tessa tosin ehkä vähän nätimpi."
June: "Mitä? Ei tollasta voi sanoo tytölle." :(
Cleve: "Kyllä mä ainakin Mangollekki aina toitotin et ei siitä perijää koskaan tuu." :O

Photobucket

June: "Ei se mitään, vaari. Kyl mä tiedän." :)

Photobucket

Tessa: "Moi Clevey!"
Cleve: "Tessa, suosikkilapsenlapseni!"
Ah, Cleve, aina niin puolueeton. Tessa on tosin Louinkin lemppari ainaki pisteiden puolesta, muidenhan en voi ees tsekata.

Photobucket

Tessa: June on niin naurettava! Toivottavasti se ei luule saavansa hengata mun porukassa koulussa. Ihan oikein tolle et siitä kasvo tommonen törröhuuli, karma strikes back, bitch!

Photobucket

June: Mä en ymmärrä. Miks Tessasta pidetään enemmän ku se on niin ilkeeki? Ihan ku se luulis etten mä muka huomais miten se pyörittää silmiään joka kerta ku se näkee mut. Sillä on A+ koulussa vaan sen takia, et mä teen läksyjä senki puolesta.

Photobucket

Tessa: "Hey sis', tiesitkö, et suihkussaki on mahdollista käydä?"
June: En huomioi, en huomioi, en huomioi.

Photobucket

Kevin, vähemmän tyylikkäästi myöhässä.

Photobucket

Ikuistin historiallisen tapahtuman: Tessa tekee läksyjä! Nättinä :(

Photobucket

Why so serious? :D:::D:D:D::D:D:D:D:D: AHAHAHA ... voi sua.

*********
Perijät: 1
Ikuinen platinamieliala: 0
Terapeuttikäynnit: 0
Sosiaalikanin käynnit: 0
Tulipalot: 0
Itsensäkastelut: 2
Pyörtymiset: 8
Tappelut: 0
Kuolemat: 0
Sosiaalityöntekijän käynnit: 0
Jäätynyt / Ylikuumentunut: 0

6 kommenttia:

  1. Kevin raukka :O Kiva osa, taas :> Tytöistä kasvoi nätit neitokaiset. Koskas Mustardille hommataan morsian? Tai sitte sulhanen. Kumpi se on :DDD Jepp... Jatkoa odotellessa :---DD

    VastaaPoista
  2. Ooh :DD Ihana osa!! Mustard on kriipy ja lisää paljon hauskuutta tähän.

    Tessasta tuli tosi nätti. Mai feiförit.

    sufita

    VastaaPoista
  3. 8<< pitäis lopettaa systerin nukuttaminen ja akaa datailla 24/7 et ehtisin lukee näitä joskus ;(
    ADKELWDS! Duranduran on ihku mut Mooseskin on söötti ja samoin tyttöjen kanssa. EN ÄÄNESTÄ KETÄÄN NOISTA KU PERIJÄKISA ALKAA 8(
    oliolioli mukavan pitkä osa ja hauskasin oli, haluan lisää juttuja Mustardista ku se on niin ihkupihku :-----( paritan sen clausille ♥

    VastaaPoista
  4. Mustard alkaa pelottaa mua...

    Mutta hauska osa jälleen, ei mitään valittamista!

    VastaaPoista
  5. anonyymi: jeps, tessa on nätti ):
    roosa: SULHANEN! nimittäin mun salaiset kansiot paljastivat että se tykkää MIEHISTÄ..... (tosin ne ei oo enää nii salaset ku julkasin ne 23 osassa)
    sufita: kiitooooss! ♥
    falbs: VARMASTI ÄÄNESTÄT )::: loukkaannun jos et! .. ja kutsuitsä just mun mosaiccia MOOSEKSEKS???+ nyt tulee turparallaa D:
    aui: kiituuss :) ♥

    VastaaPoista