lauantai 13. kesäkuuta 2009

15 :: remember kids: always use condoms

ja viiihdoin osa 15. tää ei oo pituudeltaan mikään järkäle, anteheksi. mut yliopisto on pikkusen tylsää atm et enköhän pääse takas vauhtiin sitten kun armas louimme pääsee yliopistolta.

Photobucket

Vihdoin joku ajattelee Mangoakin! On se kiva että sekin saa osan onnea :))

Photobucket

......Unohtakaa mitä äsken sanoin. Tää kuva on niin väärä.

Photobucket

MITÄ VITUN VITTUA! TAAS?! Kukahan siellä nyt on?

Photobucket

....................................................MITÄ . HELVETTIÄ . Charles?! Mango on pleijeri!

Photobucket

+5 000?! MÄ EN ENÄÄ YMMÄRRÄ MUN PELIÄ.

Photobucket

"Dayummm he's hot!"
Antakaas ku heitän teitä infopaketilla. Näiden kahden suhde on 26/18. Jep. 26/18, 26 lyhyessä suhteessa ja 18 pitkässä. Jep. Jep. Joo. Normaalia. Voi Inkkari ja Jordan raukkoja.

Photobucket

PLAYERPLAYERPLAYER!

Photobucket

Olemmeko yllättyneitä siitä, kuka keskeytti näitten sessiot? Vastaus: Emme.

Photobucket

Give him a break!

Photobucket

jeii A+ ja 1,200.

Photobucket

Sama lysti Mangollekin.

Photobucket

Ehhmm, guys?

Photobucket

Mango ei selkeesti osaa päättää kenet haluais. Tai, ehkä Mango on vaan sukua kaniineille sillä tän naisen halut ne ei täyty ei millään!

Photobucket

... *headdesk* hieno ajoitus, Mango.

Photobucket

Oh great.

Photobucket

Mango: sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex :D
Ei millään pahalla, nuppunen, mutta onko sulle tullu tästä pienoinen... ongelma?
Mango: Älä valita saan kursseista pelkkii A+:ia!
Okei, olen hiljaa. Ihan vaan sun parhaaks...

Photobucket

Onneks Loui on hyvä yliopist---- Oh God, unohtakaa mitä sanoin. Ja kyllä, toi on Carl muodonmuutoksen saaneena. En kestäny sitä miten paljon se näytti vanhalla tyylillään Olkulta.

Photobucket

Charles: "Loistavaa sekstailua, kuulin kaiken läpi. Lataan sitä parhaillaan simtubeen."
Loui: Best friends! +

Photobucket

Carl: Inkkari is HOTTTT!
MITÄ HELVETTIÄ TE NÄÄTTE SIINÄ? D:

Photobucket

Mango: "Sä oot mun broidin hoito etkö ookki? ... Onks se hyvä suuteleen?"
Carl: Esitä ettet kuule.

Photobucket

Carl: "Sä oot se kampuksen yleinen huora etkö ookki? Minkä väriset käsiraudat?"
Mango: ..... Shit.
1-0 powww!

Photobucket

Loui: "TI-NING VAI MIKÄ HELVETTI OLITKAAN, HALITAAAAAN!"
Ti-ning-tai-mikä-helvetti-olikaan: "HELL NO!"
Luc: *on karmiva*

Photobucket

Loui: "Miks ei?"
Ti-ning-tai-mikä-helvetti-olikaan: "No tota... Mulla on kiire!"
Luc: "I CAN FEEL YOUR PAIN, BROTHER! I CAN FEEL IT!"

Photobucket

Ti-ning-tai-mikä-helvetti-olikaan: "Ai moi Loui! D:<" miinus miinus

Photobucket

Ti-ning-tai-mikä-helvetti-olikaan: "Ja mitä vittua sä mua katsot?"
Luc: "Ehmmm... MÄ TANSSIN" *epämääräisiä käsiliikkeitä*

Photobucket

Ti-ning-tai-mikä-helvetti-olikaan: "Mutta tiiätkö. Sä oot pirun hyvä tyyppi."
Loui: *on pihalla kaikesta*
KOETA JO PÄÄTTÄÄ MIES!

Photobucket

Loui & Ti-ning: STALK
Alon: Okei, tää ei oo yhtään häiritsevää, ei missään nimessä.

Photobucket

Alon: Ja tää vielä vähemmän.
Ti-ning: "ALOONN mites menee, sua ei varmaan haittaa jos liityn seuraan?"

Photobucket

Loui: "ALON! HALITAAAAAN!"
Alon: "Öö tota, Loui... Mä en oikein tiiä..."
Ti-ning: STALK

Photobucket

Voi Mango... Sä oot huonoin tietotavoitteinen sim ikinä, vaikka A+:a tuotki. EI EI EI EI EI MÄ KUULIN VAUVAKILAHDUKSEN IHAN VARMASTI KUULIN EI EI EI OO TOTTA! Mango. You. Are. So. Fucking. Dead! Missä oli ehkäisy, MISSÄ?

Photobucket

Huoh, ja kehtaatki vielä hymyillä noin. Tää on sitte plakkarissa. Sä, neiti, menet tän miehen kanssa naimisiin.
Mango: "JA EN MUUTEN VARMASTI MENE! Mä rakastan Jordania!"
Haluutko sitte isättömän ipanan? Ja mihin me sille kehto hommataan?
Mango: "Mä en tiiä mut opiskelua mä en lopeta!"

Photobucket

Voi Luc-parka, tää tähän vielä lisäks. Ja wtf, se IHASTU Mangoon vasta nyt? Samaan aikaan ku rakastu? ... ooKOO. Bad luck, Luc.

Photobucket

Öö Loui? Miks sä putsaat vessaa vaikka sulla on kaks siisteyspistettä?
Loui: "SE ON LIKAINEN! Ja mua hermostuttaa. Loppukokeeseen kolme tuntia enää ja musta tuntuu et se ei tuu menemään parhaalla mahdollisella tavalla..."
Hyvin se menee, usko pois.

Photobucket

Onnea loppukokeeseen Loui-pupu!

Photobucket

WHADDA HELL! Loui sai A+:n vaikkei sen mittari ollu läheskää täynnä... Oli ehkä 2/3 siit täynnä :'D::D:::D jo kelpaa hymyillä. Mut nyt ollaan sit kans yliopiston puolivälissä, huhheijakkaa. Kyllä se aika menee .....hitaasti.

Photobucket

Mango: ensaamyöhästyäensaamyöhästyäensaamyöhästyä
Loui: "Onnee kokeeseen....! Eh?"

Photobucket

Ja näin sai Mangokin A+:n.

Photobucket

Laura: "Minä kuulin että sinä olet raskaana. Kuka hänen isänsä on, kerro!"
Mango: Voi. Vittu. Mistä se sen on saanu selville?
Hmmmm, villi arvaus. Ehkäpä siitä kuinka oot laverrellu siitä kelle sattuu?

Photobucket

Mango: "Se ei kuules akka kuulu sulle!"
Laura: "Anteeksi? Tuo on hyvin epäkohtelias puhuttelutapa."

Photobucket

Mango: "Ai että MULLA on epäkohtelias puhuttelutapa! Haista vittu, ei sekään ollu kovin kohteliasta että sä tuut multa kysymään "hei Mango, olen utelias pikku eukko, kerro kuka paisto sun munas!" niin että HALOO!"
Laura: "Holy Christ, sinä tosiaan olet raskaana. Anteeksi, mutta minä en kuuntele tuollaista puhetta enää hetkeäkään."
Mango: "HYVÄ!"

Photobucket

"Mä oon niin kyllästyny siihen et ihmiset kattoo mua ku jotain helvetin nähtävyyttä!" No, on se aikamoinen saavutus pamahtaa paksuks yliopistossa. "Sulta ei kukaan kysyny mitään!" Mä syytän hormooneja.

Photobucket

Loui: "Mitä helvettiä, nainen? Mun pitäis päästä suihkuun."
Amanda: "Ja mun pitäis tehdä esseetä. Shh!"
Kevin: *murhaa itsensä nyrkillään*

Photobucket

Loui: "No, mä otan sit tän suihkun."
Kevin: "HOLYMOTHEROFTHREEANDAFATHEROFTHECHILDREN'SMOTHERITHINKIT'SCALLEDINCEST!"
Loui: "C'mon, kai sä nyt oot alastomia miehiä ennenki nähnyt."
Kevin: "Joo, itteni."

Photobucket

"HEI LAPSET ;;D;D"

Photobucket

Loui: Ooohhh ei yhtään hassumpi paketti!
Loui, yritä olla vähän .. sulavampi sun tsekkailujes kanssa.

Photobucket

Älä näytä niin yllättyneeltä. Sä tiesit tästä.

Photobucket

Loui: "Ku sä oot niin hyvä jätkä, ni mitäs jos sä tekisit mun esseen? Mä arvostaisin sitä ihan kybällä."
Kevin: "Ai... Ai sun esseen? .. Mä... Kuule mä en oikein tiiä..."

Photobucket

Loui: "Oisitsä niin kiltti? Mä en millään ehdi."
Kevin: "No... Kaipa mä voin."
Loui: "Kiitos, oot mahtava!"
Manipuloinnin alkeet by Loui.

Photobucket

"Ei vittu, miks mä suostuin tähän." Voi Kevin, Kevin. Sua on juuri huijattu.

Photobucket

"Ei helvetti, enhän mä ees tiiä mistään politiikasta mitään!"

Photobucket

Lopetamme osan Louin sexyfaceen!

Photobucket

....Taai vaihtoehtoisesti oman siskon tirkistelyfaceen. You choose.

9 kommenttia:

  1. Löysin tämän äskettäin ja tää on ihan sika mahtava! Repeilen ihan koko ajan sun huumorille, oot liian hauska :D

    VastaaPoista
  2. Muahhaahaa, ihana osa! Koko ajan saa hymyillä suu korvissa saakka ja naururäkätys kuuluu varmaan alakertaan asti, ku repeilen täällä =D
    Innolla oottelen seuraavaa jaksoa :D

    VastaaPoista
  3. >>: mulle et kertonu. vihaan sua forevarandevarendevarandevarendevarandevarendevar.
    No joo... mut repesin kauheesti 8-----D kuolin. yhyy.. hävisin sulle itkennn.

    VastaaPoista
  4. Naurattaa vieläkin!! Hauska osa, toivottavasti seuraava osa tulee pian, haluan jo nähdä, millasen lapsen Mango saa...

    VastaaPoista
  5. Ota se Charles! OTA .________.

    VastaaPoista
  6. anon: ihihi kiitos ;w; ♥
    morjens: kiitos ♥
    falbby: >:::D imma badass.
    aui: seuraavassa osassa seki sit selvii, tosin en tiiä ehtiikse ihan taaperoks asti mut syntyny se ainaki on jo. kiitos. ♥
    torrence: wää charles OIS ihana! mut loui ei jaksa kiinnostuu siitä eikä se louista mut mulla on eräs toinen jonka kanssa louilla on kaks salamaa (ja jonka tosin käännytin homoks oops ::D)

    VastaaPoista
  7. Iiihana osa jälleen kerran <3

    VastaaPoista
  8. EI VTTU REPESIN x'''DDD. Nauran kyyneleet silmissä tolle "Hei lapset" jutulle. x''D

    -Mallunen-

    VastaaPoista
  9. Nyt vasta löysin sun legacyn ja pakko sanoa, että tää on aivan hulvaton. Ja opin myös, ettei kannata juoda vettä samalla ku tätä lukee, koska onnistuin purskauttamaan vedet näytölle ton 'hei lapset'-kuvan kohdalla. :'D
    Hajosin niin pahasti! Joo, väsymykselläkin voi olla osaa.

    VastaaPoista