perjantai 26. kesäkuuta 2009

17 :: this isn't fun. no, seriously

HUH täs on viimein osa 17 jota sainki väkertää iiiiihanan kauan D: toivottavasti kelpaa!

Photobucket

Tajusin just että osakunta pääsis seuraavalle, vikalle, tasolle, se tarttis enää yhden, YHDEN ystävän. Ja loppukoekki häämötti Louilla pelottavan kuuden tunnin päässä. Ja siis lopullinen, viimeinen loppukoe.

Photobucket

Sinapin ensimmäinen koulupäivä koetti sekin ja miks mä en oo yhtään yllättyny, et Sinappi on onnensa kukkuloilla? Kaveri on niin koulurakkaan näkönen et jos koulun kanssa sais mennä naimisiin, believe me, Mustard ois eka alttarilla.

Photobucket

Hrrrrrrr sanokaa nyt että tää ipana näyttää enemmän eläkeikää ko kouluikää lähentelevältä? Tsiikatkaa nyt tota suuta ja sen hymyä ja noita kurttuja...... Voi raukkaa. Miltähän se näyttää oikeesti vanhana?

Photobucket

Thank GOD viimeinen tarvittava kaveri suostu tulemaan kylään! Vannon et mä olin hermoraunio ku sosiaalipalkki täynnä oleva Loui kilautti sille. Olin ihan varma et 30 suhde lyhyessä ei riittäis... Mut riitti se.

Photobucket

Vaikka tää kuva näyttää siltä et Loui enemmänki inhois tota miestä ku tykkäis ni totuus on päinvastanen: mä sain kuin sainkin ne kavereiks!

Photobucket

Ah, voi tätä voiton tunnetta!

Photobucket

Koska hippi-Yrjänä oli saanu logiikkansa kuntoon, seuraavana oli vastassa kokkaus. Sitten kun seuraava polvi tänne tulis, ni oishan se aika jees omistaa joku joka osaa kokatakkin. Tosin kaavailin seuraavan polven lähettämistä asuntolaan..... Mutta ei siitä sen enempää.

Photobucket

Mä taisinki erehtyä Sinapin koulunkäynnistä. Luulis joo toki et poika ois tuonu A+:n, viis stipendiä ja ehkä opettajanki, mut tulos oli aika laiha: C+, ei stipendiä, ei opettajaa.

Photobucket

Sen sijaan jotain muuta, TODELLA shokeeraavaa tapahtu: Mustard toi mukanaan TYTÖN. Eikä mitä tahansa tyttöä, vaan tosi, tosi nätin tytön. Joka ei näytä pätkääkään hikulta saati epätoivoselta.

Photobucket

Kattokaa nyt! ;_____; janoan noita vihreitä simmuja mun lapsukaisilleni, yhyy.
Loui: Meinaat kai MUN lapsukaisilleni?
... Joo, aivan. Just niin. ::)

Photobucket

Arvatkaa kuka valmistu yliopistolla Summa Cum Lauden kanssa? Toisin sanoen parhaalla mahdollisella arvosanalla? Herranjestas, YO käänty kyl tosissaan päälaelleen: mä ennustin et Loui ois ollu miestennielijä huonoilla arvosanoilla, mut lopulliseks miestennielijäks paljastuki Mango...... Joka valmistuu himpun verran huonommalla arvosanalla ku veljensä, jolla ei oo tietotavotetta ei sitten pää- tai kakkostavoitteenaan, toisin kuin Mangolla.
Joten, enää jää 100 000 simeleonin kysymys: WHAT THE FUCK?!

Photobucket

Anyways, it's time to PARTEEEYY! Nimittäin on aika Louin valmistujaisten. *pyyhkii onnen kyyneleet silmäkulmasta* Vooii muistan vielä ku se oli pikkuinen taaperoinen. Niisk.
Mango hoitaa drinkkipuolen, Loui hoitaa. No, vieraspuolen. Ja vieraitahan oli tulossa siis Kevin (tietty), Cleve (...älkää kysykö mihin Olkku jäi), Charles, Celeste (sai kutsun vaan koska Loui toivo hyvää ystävystymistä sen kans) ja.... Se blondi nainen. Yusun.

Photobucket

On Louin goddamn valmistujaiset ja mitä mies tekee? Sekstailee Kevinin kanssa. No, onhan seki yks tapa juhlistaa, luulisin.

Photobucket

Loui: "ONNEKS OLKOON, PÄÄSIT MEIDÄN ASUNTOLAAN!"
Ummm, Loui? Musta tuntuu ettei toi oo se asia mitä kukaan haluaa kuulla heti seksin jälkeen...... Tullu selkeesti isäänsä, huh.

Photobucket

Ja George-raukkaki vaa jatko siivoamista vaikka oli juhlat. Mä en tiiä onks se hyvä vai huono juttu: tavallaan hyvä (jee puhdas koti!), tavallaan huono (eiks se halua / osaa / uskalla pitää taukoa?).

Photobucket

Cleve oli ehdottomasti innokkain drinkkien kumoaja. Neljästä kaks meni sen suuhun - tais tulla mieleen nuoruusajat.

Photobucket

ÄLÄ LÄHENTELE SINAPPIA! ... Eiku unohda, anna mennä.

Photobucket

Sinäkin, Brutukseni? DX kahdet sekstailut yhdissä valmistujaisissa.... Aikamoinen saavutus. Huh. Näistä tuliki orgiat.

Photobucket

Mut näköjään orgiat on yks tapa saada tunnelma nousuun :D ei paha, ei.

Photobucket

Loui: Ai mun pitäis valmistua nyt? Man, mä oon VESSASSA! En mä halua valmistua VESSASSA!
Voivoi, that's too bad.

Photobucket

....... LOUI MITÄ SULLA ON PÄÄLLÄ HÄPÄISET MUT JA PERHEES. D: Tää ei oo mikään goddamn golfkerho, nää on sun valmistujaiset.

Photobucket

Loui: "Ykä, voisitsä, niiku, väistää..."
George: "Älä mee! Sä oot meidän kaveriharava, meidän... meidän... Me tarvitaan sua!"
Loui: "Sori, veli, mut on mun aika mennä." :(

Photobucket

George: "LOUI! Sä et voi tehä tätä meille! KUULETKO SÄ?!"
Loui: "Vaikka mä haluaisinki, mä en voi jäädä. Sori."

Photobucket

George: "Hei hei, veli. Kiitos kaikesta!"
öö, okei? :D:D

Photobucket

Ja niin Loui nous taksiin, jättäen kampuksen taakseen. Niin kuin mekin. ........... Ja ilmeisesti... Mustard? Wtf! En mä halua sitä ipanaa!

Photobucket

OH. FUCK.
Okei, eli tää tekee sen. Mä pelaan tän sukupolven ISBI:llä ja katotaan miten se sit sujuu. Eli ideana on simppelisti se, et mä saan ohjaa vaan yhtä simiä, en saa ees klikata muita simejä joita talossa on paitti kerran ikäluokassa. Eli kerran ku on taapero, kerran ku on lapsi jne. Voeee lol.
Ainiin, tästä tulee HELVETIN ISO sukupolvi. Just so you know. Ei yks tai kaks lasta, vaan, jos hyvin käy, kaheksan. Se on mun tavote, tosin nyt ku toi Sinappi on messissä ni... We'll see. Ainaki kolme poikaa jos ei muuta.

Photobucket

Ja tästä kuvasta alkaen tää haaste on vähintään 3:n sukupolven yliopistoon asti ISBI. Iik! :o Niijja tässon Loui muodonmuutoksen jälkeen. Hot, eiks?

Photobucket

Louin ensimmäinen askel elämään on vähän liianki tuttu LC:ssä: työnhaku. Lopulta Loui pääty - ku urheilu-uraa ei ollu tarjolla - artistiks.

Photobucket

....Onks näiden muffinien ees mahdollista onnistuu ekal yrittämällä? ps älkää kattoko Sinapin naamaa aadfsdd se on läppä :DDD:D::D

Photobucket

HOLY COW nää ei oo tavannu ku KERRAN (Louin valmistujaiset) ja nää pystyy perhepussata! Mit?! No, ainakaa Cleve ei oo huono vaari ......

Photobucket

Mustard: "MOI VAARI MÄ NÄÄN SUT!"

Photobucket

.....eh.

Photobucket

Ihan ku nää ois tuntenu goddamn aina! Mun tietääkseni Cleve tanssittaa vaan sen lemppareita...... eli tässä tilanteessa Mangoa ja Mustardia. Louita ei, ehkä kerran.

Photobucket

Ehkei ISBI ookkaa niin paha! Rahaaaaaaa!

Photobucket

...mut toisaalta ne ei tajuu lopettaa ennenku tilanne on kriittinen tai maalaus valmis. D:

Photobucket

Mamma on huolissaan pojastaan :(( miks Sinappi ees lähti Louin matkaan? Meinaan ei Loui oo sille ku eno...... tosin Sinapil on parempi suhde Louihin ku omaan äitiinsä *krhm* Tosin se johtuu siit et Loui oli se joka kasvatti sitä kun se oli taapero.

Photobucket

KAIKKI NE VUODET KU SUA OPETIN, ETKÄ SILTI OSAA EROTTAA HOMEHTUNUTTA RUOKAA TUOREESTA? "Tai sit en vaan jaksa kokkaa." .... Idiootti.

Photobucket

Ja nyt sit tajuut siivota ne homeet pois? *headdesk*

Photobucket

Loui järjesti asiansa tärkeysjärjestykseen ja ekana tuli kukas muukaan kuin Kevin.

Photobucket

Pienellä suostuttelulla Kevin suostu muuttamaan Louin luokse ja jättäytymään yliopistosta. Jei, I smell babies!

Photobucket
Photobucket

Kevin sai vähä teinirokkarityylisen muodonmuutoksen mut en voinu vastustaa ku se näyttää nii hotilta noissa lävistyksissä *-----* + ah sen vihreet silmät tulee ihanasti esille. Kumpa ne periytyis.....

Photobucket

*vastustaa halua lukita Mustard tyhjään pieneen huoneeseen* se tais tajuta, sillä se hyppäs saman tien pois. Thanks.

Photobucket

OH CRAP! Olkku, se on sun pojan aviomies. Pojan aviomies! Mä vaistoon pahaa. TOSI pahaa. D: Nimeltään ACR.

Photobucket

Kevin: "Iltaa herra Harris!" 8D
Oliver: "Iltaa herra... namupala."
OLIVER, STOP IT! Sun poikas, 'namupalan' poikaystävä on samas huonees. D:

Photobucket

Cleve: "Hei kulta. Mitäs sä puuhaat?"
Oliver: "En mitään." :)
Kevin: Awww. 8D

Photobucket

Cleve: ".....Kuka vittu toi on?"
Oliver: "Shh, se on sun poikas miesystävä."
Kevin: *uppoutunut omiin maailmoihinsa*

Photobucket

This is so wrong DX kohta OLIVER on se joka joutuu siihen huoneeseen....

Photobucket

Jeii perheateria!
Cleve: Jeii perheateria! 8D
Loui: nom nom onpas tää lautanen maukas!

Photobucket

Kevin: mmmmmmmm Cleve on hot!
Tiiättekö mikä on surullisinta tässä kuvassa? Loui aikoo pyytää Kevinii kihloihin kanssaan. Jep.

Photobucket

Ja pyytää kans. Love conquers all, I guess.
Loui: "Oi Kevin.... Me ollaan vietetty monii ihanii hetkii yhdessä ja kuten sä tiedätki, mä rakastan sua. Ku hullu. Ja mä haluan yhteisen, pitkän tulevaisuuden sun kanssas. Ja siks..."

Photobucket

"...mä pyydän sua menemään mun kanssa naimisiin."
Kevin: "LOUI!"

Photobucket

Kevin: "Tietenki mä meen sun kanssa naimisiin, höpsö. Mä rakastan sua."
Loui: *--------*

Photobucket

"Mäki rakastan sua."
.....dayum this pic is hot! Anteeks, tunnelmanpilaaja. *hiipii pois*

Photobucket

Ja kihlajaistunnelmat. Oi.
Oliver: "EN OOKKAAN TAJUNNUT MITEN KAUNIS TÄÄ TAULU ON HERRANEN AIKA!"
*headdesk* Oliver, Kevin on Louin. Louin. Louin. Jos sä kosketkaan siihen sä lennät täältä ku leppäkeihäs. You hear me? Leippäkeihäs.

Photobucket

Oliver: "AHAHAHAHAHHAHAHA!"
Mille sä naurat, Oliver? o--------o Tai, ihan sama. Mua ei kiinnosta. Häivy.

Photobucket

THANK YOU GOD! Ei enää stalkkaavaa Oliveria. Hus töihin!

Photobucket

Attention whore. Jos Sinappi ei muuta periny Mangolta ni ainaki sen. Eka se meni tietsikalle pelaamaan ku Cleve nukku -> Cleve heräs -> Sinappi lopetti heti pelaamisen ja meni tanssimaan. Hmm.

Photobucket

Ja sit ku Mustard meni nukkumaan, ni Cleve PEITTELI SEN. Ei se vaan koskaan Louita tai Mangoa peitelly that sonofabitch! Se on parempi isä / vaari silloin, ku sitä ei kontrolloi, geesus!

Photobucket

Loui: *paskalla*
Kevin: "LOUI! Moi!" 8D

Photobucket

CLEVE! Loui oli JUST tulos tekemään ruokaa! D: laske se maito alas!

Photobucket

Tosin sit tuli Louillekki kiire... BABIEEEEES!

Photobucket

Kevin: "ooooh sataa lunta..."
SE ON NIIN SÖPÖ ET VARASTAN SEN ITTELLENI ):

Photobucket

Käytin Kevinin ainoon komennon työnhakuun, koska en jaaaaaksa jos se pyörii täällä 24/7 vaikka söpö onki. Ja yhyy koska urheilu-uraa ei tullu (jep sama tavoite hih), ni Kevin pääty politiikkauralle :D::D::D: oonks mä ainoo, joka ei pysty millään kuvittelemaan Keviniä pitämässä puhetta vanhuudenhuollon parantamisesta?

Photobucket

Okei, miks mua pelottaa tää tilanne? Oliver ei petä Cleveä, Oliver ei petä Cleveä, ei, ei, ei.

Photobucket

Oliver: "Täääääältä tulee.... KUTITUSHYÖKKÄYS!"
Kevin: "EI EI MÄ KUTIAHHAHAHAHAHAHAHA!"

Photobucket

Oliver: "KUKAAN EI VOITA MUN SORMIENI KUTITTAVAA VOIMAA, BUAHAHAHAA!"
Kevin: ...okei tää käy jo karmivaks :O

Photobucket

Mua ärsyttää ihan suunnattoman paljon, et nää saa kivisaksetpaperi -pelissä KOKO AJAN tasapelin......... Eli plussaa molemmille. Mä oon julma, tiiän. Mut ACR:n pelko on suunnaton!

Photobucket

Oliver: "OH GOOOOOOD MUA PISSATTAA!"
No mee sitten vessaan. Se on, niiko, seitsemän askeleen päässä vasemmalla.

Photobucket

Oliver: "Onnee, oot hottis."
Kevin: .......miten tähän pitäis suhtautuu?
Mites ois PAINU VITTUUN PEDOFIILI OON SUN POIKAS KIHLATTU!

Photobucket

adjagsdtyaf oikein sulle miestennielijä!

Photobucket

"OOOOOOOON PARAS! EN SAANU YLENNYSTÄ, EN PALKANKOROTUSTA, EN PASKAN VERTAA MITÄÄN, MUT TOIN IHMISEN MUKAAN TÖISTÄ!" jep. cocky.

Photobucket

Nainen: "Sä olet niin mukava ihminen, että sulla on paaaaljon yhteistä Marylena jndhyhgrtf:n kanssa! Saanko antaa sun numeros sille?"
Joo siitä vaan, blah.

Photobucket

ET OO TOSISSAS OLIVER, ET OO TOSISSAS NYT MENET JUMALAUTA VITTUUN OLE KILTTI!

Photobucket

Oliver: "Mutta kun tämä taulu on niin esteettinen että mun täytyy tulla ihailemaan sitä!"
Sun täytyy tehdä vaan yks asia: FUCK. OFF.

Photobucket

............ Mä oon sanaton. Kiitos, Olkku. Et oo sittenkää hassumpi! 8D

Photobucket

Mustardilla on joku ihme vaikutus kaikkiin. Tää nainen kerto Mustardille vitsin ennen tätä. Ne ei sitä ennen tuntenu millään tavalla. Ja ne pystyy halaamaan? What?!

Photobucket

Jeei, vauva is comin' bitches!

Photobucket

CLEVE VANHENI! :(((( *niiskuttaa* Onneks vanheni kans hyvin.... Oisin kuollu jos se ois vanhentunu huonosti tän ISBI:n takia D::

Photobucket

Cleve tosiaan on vanhan näkönenki. Yhyy. Mut niin se vaan menee.

Photobucket

Oliver: .....
Nii-i. Nii se vaan vanheni.

Photobucket

Taas. :o

Photobucket

Mikä pakkomielle kaikilla on kutittaa Keviniä? D:

Photobucket

Tosin Cleveä Kevin kutittaa takasinki. :3 mahtaa olla helppoa kun Cleve ei oo kertaakaan toitottanu päin Kevinin naamaa tämän olevan hottis....toisin kuin eräät. Jotenki näissä kahessa on enemmän sitä anoppi - vävy -meininkiä.

JA SITTEN KÄVI HYVIN PERSEESTÄ OLEVA JUTTU, NIMITTÄIN JOKU SULKI MUN TIETSIKAN KU OLIN MUUALLA JA SIIS MUUTAMAA JUTTUA EI OIKEASTI TAPAHTUNUT, ESIM CLEVEN VANHENEMISTA. Mut moni juttu tapahtu kuitenki uudestaan, esim Oliverin tuijotus vessassa ja Cleven peittely ym.

Photobucket

Cleve: "Hei söpö hurtta!"
NOOOOOOOU se ei oo söpö hurtta! Tuu pois sieltä! D:

Photobucket

Ah, tämmösiä vain Kevin hereillä -hetkiä vois tulla useemmin. Jätkä siivoo koko paikan putipuhtaaks!

Photobucket

Oli ei oppinu mitään ekasta kerrasta :D tällä kertaa Olkku selvis tosin ruokamyrkytyksettä.

Photobucket

EI, OLIVER, EI! MÄ EN HYVÄKSY! ET KOSKE KEVINIIN! :(:( ISBI oli huono ajatus. Tosi, tosi huono. Kevin, sulle tulee kohta lapsiki!

Photobucket

WHAT THE CRAP KEVIN oli se joka pyys Oliverin mukaansa sänkyyn!

Photobucket

*lyö päänsä luovuttaneena pöytään*

Photobucket

Off they go.

Photobucket

Oli näyttää pelottavan tyytyväiseltä... Miks mulla on semmonen tunne, et tää ei tuu jäämään yhteen kertaan?

Photobucket

Ummmmm, auts?

Photobucket

STOP IT YOU SCUMBAGS D: Loui-raukka...

Photobucket

"Miltäs mä näytän?" Mieheltä, joka on pettäny aviomiestään, jonka kanssa on kaks lasta ja joka ei oo koskaan pettäny sua. Ai niin, ja pettäny kaiken lisäks OMAN POJAN AVOMIEHEN KANSSA. Eli toisin sanoen oot vähän niiko pettäny kahta ihmistä.

Photobucket

Oliverin naama juuttu ::D:D:D oikein sille, eipähä kukaan haluu makaa ihmisen kanssa jonka naama on ku nyrkillä lyödyllä.

Photobucket

Jooooo kuole nälkään bitch! Oispaha rauhallisempaa elämää.....tosin se vois olla tylsää. Eh.

Photobucket

Nyt se eka vatsa tuli 8--------)

Photobucket

Ei näin, Olkku, ei näin.

Photobucket

Kevin: "OMG SE ON ALASTI!"
Oliver: "C'mon, oot nähnyt mut alasti ennenki."
Cleve: :)) "...wait what?"

Photobucket

Cleve: "Tiiäkkö, mä oon kaivanu HIEKKALINNOJA! Hiekkalinnoja!"
Kevin: "Uhm... No sehän on hienoa?"

Photobucket

Siivouspataljoona!

Photobucket

Ainoana kontrolloitavana, Loui joutu korjauspuuhiin. "Miten sä voit olettaa et mä osaisin korjata tän romukasan kahdella mekaniikkapisteellä?" ... Shut up ja jatka hommia ni saat sen aikasemmin valmiiks.

Photobucket

Miks nää kaks on mun mielestä niin ihania yhdessä ::D:D ne kertoo toisilleen rivoja vitsejä, leikkii tyynysotaa, kutittelee... Ne on ku lapsi ja isä, niin ku niiden kuuluuki.

Photobucket

Kevin: "HAAHAAAA VOITIN SUT VANHA KÄÄKKÄ, KUULITKO? VOITIN!!"
Cleve: I will cut you and your family, bitch!
Ohhoh, joku on käyny juttelemassa maskottilehmälle!

Photobucket

Ta-dah! Sain toteutetuks Louin toiveen 10 hyvästä ystävästä. Loui is famoussssssss bitches! Uhm tilalle tuli tosin "omista 30 hyvää ystävää samanaikaisesti"............................. uhh, no thanks. Kymmenessä oli jo tarpeeks (aka ei melkeinpä yhtään) duunia. 30? Jos laittaisin kaikki tikut kasaan ni ois valmista ehkä just ennen vanhuutta. Joten, ei. Vaikka 30,000 tavoitepistettä houkutteleekin....... ah.

Photobucket

Oliver: Kuinka niin stalkkaan aviomiestäni ja miestä, jonka kanssa vehtaan aviomieheni selän takana?
Anteeks, mä piikittelen tosta edelleen. )::

Photobucket

Olkku se tykkää saada tahtonsa läpi.

Photobucket

Mutta, sen naama on vieläki jumissa. MUAHAHAAHAHAHAHAHA-- anteeks. )::

Photobucket

"Loui ei varmaa mindaa jos tuun nukkumaan sen viekkuun..."
Loui: OSAKUNTA.......... OSAKUNTA.........
Tosiaan, Loui pohtii aika ahkeraan tahtiin omaa osakuntaansa. Ehm.

Photobucket

lawl, Loui on sikspäk babymasu vol 2!

Photobucket

Lisää rahaa! ---Ja jumitusnaamainen "olen väsynyt!" animaatio. :::D:D:

Photobucket

Tervehtikää ISBI haasteen kaikken, KAIKKEIN rasittavinta osaa: läksyjen teko. Yllättäen lapset ei tee läksyjään ittestään, joten Loui joutuu auttamaan joka ikistä syntyvää lasta ja syntynyttä lasta läksyjen teossa...... Raskaana luultavasti suurimman osan ajasta D: ja arvakkaa vaan, suostuuko lapset tekemään läksyjään jos ne on pikkasenkaan huonolla tuulella? Jjjjep.

Photobucket

Oliver: "DAAAAAAAAAAAMN SÄ OOT KUUMA, KEV!"
Loui: Jos en ois raskaana ja jos toi ei ois mun faija, siitä ei ois jäljellä jumalauta 1cm kaistalettakaan ihoa.
Kevin: ANGRY DATAUS

Photobucket

MITÄ HELVETTIÄ OLIVER EIKÖ SULLA OO YHTÄÄN TAHDIKKUUTTA! Tiiätkö mitä just nyt teet? Oot lähellä Louin ja Kevinin avioliiton tuhoomista. Ja jos se tuhoutuu, ni mä lupaan, LUPAAN, että sua ei nähdä tässä huushollissa enää ikinä.

Photobucket

...Ja yllättäen Olkulla on taas syömisongelmia. Alhaalla on ruokaa lautasella ja pöydässä, enää tarvii kävellä alas. Gee, se onki hankala homma se!

Photobucket

Ekat merkit hermoromahduksen lähenemisestä... Mut yllättäen ei oo tapahtunu viel mitään mitä tavallisessa ISBI:ssä olis - ei lattialle kusemista, ei pyörtymistä, ei terapeutin visiittejä, ei tappeluja... Tää on melkein ku kontrolloisin näitä! Jos ei oteta huomioon sitä faktaa etten antais simien nääntyy (no ehkä tekisin poikkeuksen Oliverille) taikka mennä punaselle tavoitepisteissään (no ehkä tekisin poikkeuksen Oliverille).

Photobucket

Olkku, Olkku, Olkku. Musta rehellisesti tuntuu siltä, et nukkuminen sillo kun on nälkäkuoleman partaalla EI oo hyvä idea.

Photobucket

Oli Oliver kuinka paskiainen tahansa, se on kuitenki varmaa, et mä en anna sen vaikuttaa näiden kahden suhteeseen enempää ku on pakko.

Photobucket

Ja se johtuu siitä, että mä vaan yksinkertaisesti rakastan näitä kahta yhessä.

Photobucket

Sit ku Olkku vihdoin päättää mennä syömään, ruokaki on jo menny pahaks. Aploodeja!

Photobucket

Sonofabitch.

Photobucket

Ja heti perään Louin vatsa kasvo. Hih, vauva tulossa. :))

Photobucket

AWWWWW KEVIN TEKI TON AUTOMAATTISESTI! *--------* okei, mä rrrrakastan tota miestä. Se näköjään tykkää lapsistakin, tosin se tuli jo selväks yliopistolla.

Photobucket

Kevin: "Mä en voi uskoo vieläkään et meille tulee yhteinen lapsi!"
Loui: "Jep!" 8D "On se ihmeellistä."

Photobucket

Oliver: "HANG LOOOOOOSE!"
Yllättäen, Olkku on se joka pilaa tunnelman. Täysin.
Loui: "Iskä... Mä oon vähän huolissani sun mielenterveydestäs."

Photobucket

Kevin: "No mä en ainakaan oo...."
Oliver: ;D;D;D;
Loui: Mä kuulen harhoja. Mä kuulen harhoja.

Photobucket

NE TANSSII HITAITA! Olkun ja Cleven vakkaria! Mun sydän särky nyt. Ihan oikeesti. Se särky. Viimeinenki hippunen sääliä tai tykkäystä Oliveria katos. Poof. Katos. Meni pois.

Photobucket

Mä en tajua miks mä edes vaivaudun kuvaamaan näitä kahta. Saati tykkäämään enää Kevinistäkään. Mitä jos dumpattais molemmat........... pois ja elettäis Loui, Cleve, Sinappi ja tuleva lapsi -tyylillä? Tosin jos se tuleva lapsi ei oo poika, ni sit meillä onki jo ongelma. Mut toivo elää, vai mitä?

Photobucket

Kumpikohan on syynä spagetin pohjaanpalamiseen: Oliverin ja Kevinin ei-niin-salainen-suhde vai raskaus? D:

Photobucket

Loui ei ees kato hymyilevää aviomiestään. Tai hymyile ite. Vaan työtää lautasen sen kaulan läpi? :::D GO BOY, NÄYTÄ SILLE TAIVAAN MERKIT!

Photobucket

Loui: Ohmygod viekää mut pois tästä talosta!

Photobucket

Kevin: "Oliver, oot mahtava suutelija!"
Oliver: "...Loui taitaa kuulla, hiljennä vähän."
Loui: ......

Photobucket

Oliver: "No ei sillä ettet SÄ ois loistava..." ;D
Loui: "OH FUCK MY LIFE!"
Kevin: "Sanoks Loui jotain?"
Oliver: "Hmmm, en oo varma."

Photobucket

THANK GOD mä en kestäis enää yhtää flirttiä näiltä kahelta. Keep on paintin', Kevin.

Photobucket

Game over, honey. Now get the fuck off.

Photobucket

Oliver: "Maalaa pois, kulti. Mä ootan tässä."
OH FUCK YOU nyt tuli viimene pisara! Mä käytän sen sun ainoan komennon ja lähetän sut pois tästä talosta. Hyvää elämää, bitch. "Et oo tosissas! D:" Watch me.

Photobucket

Told ya. Oisit vaa käyttäytyny kunnolla ja tyytyny Cleveen.

Photobucket

Oliver: "Ihmiset, rakkaat... Mä muutan pois."
Kevin: "Mitä? Onks tää vitsi?" :D
Mustard: "Nii, onks tää joku vitsi vai?"
Oliver: "Ei. Mä oikeesti lähen. For good. Nii että kiittäkää vaan tota luojaanne, ei jumalauta mikä akka."

Photobucket

Kevin: "Ai. No, ei siinä sit muuta ku moikka!" :)
O________o jotenki mä en iha osannu oottaa tätä reaktioo.

Photobucket

"OH FUCK MY LIFE."

Photobucket

Cleve: "OLIVER JUMALAUTA MIHIN SÄ KUVITTELET MENEVÄS?!"
Oliver: "Pois. Ikuisesti."
Cleve: "...Mitä, miks?"
Oliver: "En ilmeisesti oo tarpeeks hyvä tänne. Mut ei mulla sua ikävä tuu joten en tarvitse sun sääliäs."

Photobucket

Cleve: "Mitä sä meinaat?" D:
Oliver: "Etkö sä tajua? En mä sua koskaan oo rakastanu. Olit vaan helppo vaihtoehto. En halunnu asuu himassa -> pari suudelmaa ja sä olit valmis ottaa mut vastaan. Nii että kiitos siitä. Loppujen lopuks mä löysinki jonku joka mua oikeesti kiinnostaa... ja sen takia mä oon täältä lähdössä. Nii että terveisiä Kevinille. Mä oon maannukkin sen kanssa, sä olit vaan liian sokee huomatakses."
Cleve: ........

Photobucket

Cleve: "No heihei sit! Ei tuu ikävä, asshole!" :D
Mustard: "Moimoi vaari!" :D

Photobucket

Ainoo ihminen, jota ei voinu vähempää kiinnostaa, oli Loui.

Photobucket

Ja totta puhuen, vaikka mulla on niitä kivoja, iloisiaki kokemuksia Olkun kanssa, mä en tuu kaipaamaan sitä sen enempää ku Louikaan. Ellen ollenkaan. Nii että vietä hauska elämä perhevarastossa. Jos käy oooikein hyvä tuuri, ni pääset sieltä joku päivä. Jos ei, nii voivoi.

Photobucket

Kevin: ....Se tais tosiaan lähteä lopullisesti? Miks mua ei potkastu pihalle?
Päätin antaa sulle mahiksen. Jos tyrit sen ja petät Louita vielä kerran, säki lähet. Ja nopeesti lähetki. Mut jos oot kunnolla, ni saat jäädä. Reilu diili, y/y?

Photobucket

Mulla on pakkomielle toteuttaa Louin toiveita ku se on ainoo jonka toiveita voin toteuttaa. Tosin välillä Loui vois käyttää omaa harkintaansa. Meinaan ulosmeno pelkissä piiienissä alushousuissa.... Not so bright idea.
Loui: "MOI!" 8D
Nainen: "....Moi?" äläkatsoalasäläkatsoalasäläkatsoalas

Photobucket

Loui, mee kokkaamaan meidän neidillemme ruokaa.
Loui: "ET OO TOSISSAS, BITCH! MÄ KOKKAAN _AINA TÄSSÄ PERHEESSÄ SAFKAT PÖYTÄÄN! Käske välillä noita muitakin!"
Käskisin jos voisin.
Nainen: "Ermm... Anteeks, mut kelle sä puhut?"

Photobucket

Ja arvatkaa vaa mitä se rupes tekemään heti ekaks -.- Ei vaan kukaa Harriseista oo tohon koskenu lapsi-Louin lisäks. D: ...vai olikse Mango. No joku ipana. Mut aina vieraat! Just ne, jotka ei osaa soittaa.

Photobucket

Tää on... umm... karmivaa?

Photobucket

awwwww niistä tuli hyvii kavereita! Sillä oikeella tyylillä, ei millään FLIRT FLIRT LAKANAT PÖLLYY FLIRT ;D;D;;D;; mut Olkun takii pelkään kuitenki koko ajan enkä uskalla jättää näit kahestaan valvomatta.

Photobucket

h0h0h00 kattokaa mitä tein! :D ostin valokuvauskopin omg zomg! Musta se kuvajuttu Clevestä on nii söpö, et aattelin tehä siitä semmosen perijäjutun. Kuvista. Ja sit iha luonteen perusteella päätän otanko normikuvat vai hauskuttelukuvat ja yllätys yllätys, Clevellä on hauskuttelukuvat :::D

Photobucket

Owwww oon niin ylpee pikku Mustardisoturistani! En kyl tajuu mistä Sinappi on repässy luovuuspisteitä. Se tais pienenä tykätä siitä killuttimesta... Mut musta se sai vaan kaks luovuuspistettä siitä? Ja öö. Riittääks ne muka? Ehm, miten vaan.

Photobucket

Oisko vihdoin, kun läksytki tehtiin, aika A+:n?

Photobucket

JES, ilmeisesti on! :D:D:D oon niin ylpee, niin niin ylpee. Ah.

Photobucket

Ja tietenkin Mustard juoksee ekana äitinsä ihanaan huo- MITÄ, MIHIN SÄ OOT MENOSSA? Loui on alakerrassa. D:

Photobucket

O, f u Mustard. Tunnettekste ees toisianne? Muuten ku siten, et Kev ruokki sua ku olit taapero? Ja tuuletat sille mieluummin ku melkee 100/100 olevalle sedälles? Damn.

Photobucket

Kevin: "Mulla oli goddamn ihanat unet.... Murmurmur.... Eikö saa ees nukkua.... Lapset..."
Mustard: Krooooh

Photobucket

Kevin: "AI SAITKO A:N? No hienoo. Wooo, go Mustard. ....Saanko mä nukkua nyt?"
A for effort.

Photobucket

Kerranki nää menee valokuvauskoppiin tekemään sitä mitä siellä pitääkin tehdä.

Photobucket

aaaw, romanttisia kuvia!

Photobucket

Tui ja kattokaa tätä! Aaawwwww, rakastan Louin virnettä tässä.

Photobucket

Kyllä lapset, ne ottavat siellä vain kuvia. Vaaaaaaain kuvia. *krhm*

Photobucket

Kevin virnuilee näin leveästi vaaaaain koska kuvat onnistu. Just niin. :::)

Photobucket

*headdesk*

Photobucket

NYT SE TAPAHTUUUUUUUUUUU KYLPPÄRISYNNYTYS! Omfg omfg omfg omfg!

Photobucket

KAKS UUTTA DLJSHFYGAFSFD-- okei mä tiesin tästä. Totta kai ku ite päätin haluunko yhen vai kaks :::::D KUSETIN AHAHAHA- oon hiljaa.

Photobucket

Vauva uno, tyttö, ruskeet silmät (Olkulta), ruskeet hiukset JA SINAPPI-IHO DDDD: mistä se tulee? Nimeks tuli June.

Photobucket

Passaus onnelliselle ukille.

Photobucket

Samat genetiikat ja sukupuoli........ TYTTÖ DDDD: Nimeks tuli Tessa.

Photobucket

Ei lattialle!

Photobucket

Mustard: "JEEEEE VAUVOJA!"
Kaksoset: Oh fuck my life.

Photobucket

Loui: "PERKELEEN VAUVA EN TUNNISTA KUMPI OOT MUT OOT MUN TIELLÄ KU HALUUN TON TOISEN VAUVAN MUN SYLIIN!"

Photobucket

Kevin: Mitä nää kääröt on? ONKO MULLA VAUVOJA? :O ... Onks näitä ees syötetty?

Photobucket

I heart u Kev. "On nää aika söpöjä :)"

Photobucket

Sillä aikaa...
Loui: "KUKA SAATANA ON TAAS RIKKONU TÄN PERKELEEN KONEEN JASHYAGSTYAFRD! WQIHKJASDGA!"
Jjjep. No, se unelmien työpaikka on vielki hakuses jooooten pakko on se konekki fiksata.

Photobucket

Kevin: Mihis mä laittaisin tän siks aikaa ku syötän sen siskon........ nooo, eiköhän lattia käy hyvin :)))
*headdesk*

Photobucket

Syöttö numero dos.

Photobucket

........Ja lattialle.

Photobucket

Kevin: "MÄ TAIDAN KUSTA HOUS---- Oh. Shit."

Photobucket

Kuselle oli vähän tilanpuutetta :D::D:D: joten se joutu tason alle.

Photobucket

"YHYYYYYYYY MÄ KUSIN HOUSUUUUUN!" Voi ei, kamalaa. .... D:

Photobucket

....Ja syöttö numero tres. "TÄÄ PULLO EI MAHU JUMALAUTA MINNEKKÄÄN!" Roskikseen se mahtuis? D:

Photobucket

......Ja lattialle. Oh dear God, mihin mä oikeen lupauduin?

* * * * *
Tilastot:

Perijät: 1
Ikuinen platinamieliala: 0
Terapeuttikäynnit: 0
Sosiaalikanin käynnit: 0
Tulipalot: 0
Itsensäkastelut: 1
Pyörtymiset: 0
Tappelut: 0
Kuolemat: 0
Sosiaalityöntekijän käynnit: 0
Jäätynyt / Ylikuumentunut: 0

4 kommenttia:

  1. kaikistt tulee samalaisii ku sinappimustard ! o-------:
    joo täki perrrfect osa ja silleeee (-------:

    VastaaPoista
  2. SILLÄ KALKKUNALLA OLI VAAN ILMAVAIVOJA ::--------(! Joo hauska osa oli :-------)♥ heeeei, mun mustardia et dissaa ;___; se on hawt, se on simssin benjamin Button XD oikein Olkulle that bastard. Btw, mäkään en voi kuvitelle Keviä pitämässä puhetta vanhuudenhuollon parantamisesta D:. Miten sä oikeesti keksit noita... mä en keksi nevarr mitään noista olennoista jotka vieläkin seisoo isbin aikana vauvat sylissä 12/7 ::D mutjoo, lisää honnn.

    VastaaPoista
  3. Uuu, Cleve vanheni... Mihin se Olkku häippäs :(( Tuo "sinappi"-Mustard on kyllä ihuna :DD Ihana ja vatsalihaksistoa kasvattava osa, taas kerran :)

    VastaaPoista
  4. henkka: YHYY se ois kauheeta D: kkkitosh ♥
    falbs: joo XD mulla on ehkä liikaa mielikuvitusta, ehhhh. ja lisää tulee bun ♥ ainiijakiitos.
    roosa: olkku häippäs perhevarastoon >: ja sinappi ON ihana. kiitossss ♥

    VastaaPoista