keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

16 :: the coolest house in campus

osa 16, paksuna kuin pieni romaani. joo, tää on sitten ISO. arviolta 180 kuvaa, voi olla hiukka enempi tai vähempi, en oo laskenut.

Photobucket

"Kiitti Loui ku lainasit sänkyäs!"
I. Want. To. Kill.

Photobucket

Ei. Tämä ei ole yhtään karmivaa.

Photobucket

"JEEEII KOHTA SE TULEE!" Sinuna mä en railakois. Voin taata ettei sun arvosanas tuu pysymään pilvissä tän jälkeen. "Ootpas sä kivan positiivinen." Aina, Mango, aina. Mut tiiäkkö mikä on hyvä juttu? "Öö, no?" SÄ ET TUU PERIMÄÄN HAHAHAHA! ".... Aina yhtä kiltti."

Photobucket

Sillä nämä kaksi perivät. Aivan oikein, nämä KAKSI.
Loui: "Mä oon antanu sun olla jo kauan ittekses, mut mä en voi sille mitään: mun kroppa janoaa sua ja mä tiedän että sun kroppas janoaa mua. Mä jahtaan sua niin kauan kunnes sä tajuat itsekin sen faktan."
Kevin: ... Mit...

Photobucket

Loui: "Jestas, sä olet niin komeakin..."
Kevin: "Loui, mitä sä oikein...?"
Loui: "Shhh."

Photobucket

* * * *

Photobucket

Kevin: "Loui, mä en oikein tiiä tästä..."
Willow: "..... Mitä te oikein teette?"

Photobucket

Loui: "Älä pelkää. Heittäydy mukaan. Muuten et voi koskaan tietää mistä jäät paitsi."
Mango: "Jaa että tämmöinen tilanne. Willow, kuules, musta tuntuu että mä tarvitsisin vähän apua ton mun esseen kanssa... Oisko mitään?"

Photobucket

Kevin: "Kiitos Mango!"
Mango: "No problem honey. Isosysteri jeesaa aina."

Photobucket

Hetkellinen kahdenkeskisyys ei ollu näille kahelle pahitteeks.

Photobucket

Loui: "Sano, ettet muka pitänyt tosta!"
Kevin: "No... Se oli kyllä aika... Erilaista. Hyvällä tavalla. Mut eiks homous oo... Laitonta?"

Photobucket

Loui kietoi kädet Kevinin ympärille ja mies hieman aristellen teki samoin.
Loui: "Kerro mulle, mitä vitun väliä on joillain lakipykälillä kun voi olla näin mahtavaa?"
Kevin naurahti. "On niillä jotain väliä. Mut anna mulle aikaa miettiä. Mä kerron sulle ku oon tehny päätökseni."

Photobucket

O___________O Kevin on näköjään tosissaan tehny päätöksensä.

Photobucket

Meinaan tosissaan.

Photobucket

Ja samaan aikaan Loui soittaa autuaan tietämättömänä, onnellisena, pianoa. Raasu tosiaan luulee että saalis on jo haavissa.

Photobucket

Mango näyttää tietävänsä jotain asiasta. Varo vaan, Kevin. Mango ei oo mikään ihan naapurintyttö.

Photobucket

Kehtaatkin, Kevin, kehtaatkin! You can't have 'em all. Elämä ei oo Pokémon peli.

Photobucket

Mango tietää, ettei yliopistoraskaus oo helppo juttu.

Photobucket

Loui onnistu taas repäsemään A+:n ja 1,200. Kohta on yliopisto loppu, ooohh.

Photobucket

Mango ei sen sijaan ollut yhtä onnekas: A ja 1,100. Oucchh!

Photobucket

We've got muscle babes!

Photobucket

Okei, tää ei vaikuta lupaavalta. Maskottilehmällä (joo, toi on just se) ei taida olla hyvä päivä?

Photobucket

Joten, hän varsin ystävällisenä ihmisenä purkaa sen muihin. Kuten asuntolaan, joka lainehtii jo valmiiks. Mitä se on koskaan tehnyt sulle, lehmä? Sä oot saanu nukkua Louin sängyssäki perskules D:

Photobucket

....wait WHAT

Photobucket

Loui, roskat kuuluu ROSKIKSEEN. "Mutku mun tunti alkaa!" ... ROSKIS ON MATKAN VARRELLA U FUCKIN IDIOT.

Photobucket

WHAT, SYNTYYKÖ SE? Miksei kukaan kertonu mulle mitään! Eiks sillon pitäis tulla se hm automaattinen zoomaus? D:

Photobucket

ooh, sanokaa hei Mangon mustahiuksiselle, ruskeasilmäiselle ja hyvin randomihoiselle POJALLE!

Photobucket

On se niin kiva kuinka hyvin naapurit suhtautuu tähän (::
Shenene + Seth + Laura: "EIKÄ! EEEI VAUVOJA!"
Charles: "TOI VAUVAHAN ON MELKEIN YHTÄ RUMA KU SETH!"
Just joo. Ootte vaan kateellisia ku Mango ei pyöräyttäny teidän vauvaa. Tooosin, myönnettäköön, mua piikkusen huolettaa vauvan isä. Joka tapauksessa, vauvan nimeks siunaantui vähemmän siunattava Mustard eli suomeksi sinappi. .... Älkää kattoko mua noin, se on vähän sinapin värinenki!

Photobucket

BABIESBABIESBABIES. Arvaan, mikä on tän päivän suurin (ja varmaan ainoa) puheenaihe.

Photobucket

"HALOOOOOO MÄ EN PÄÄSE LUENNOLLE KU TÄÄ AKKA SEISOO TÄSSÄ!"
"Tää akka" on sun siskos joka on just synnyttänyt. Eli susta on tullut setä. Ja ihan vaan tiedokses, sä oot jo sillä puolella? o------o Tosta vaa lähet marssimaan? Idiootti.

Photobucket

Charles: "ONKS SULLA VAUVA? GOOOOOO Mangoooo!"
Charles, ei asuntolan kirkkain lamppu.

Photobucket

Jane: "MITEN SÄ KUVITTELET ETTÄ MÄ TÄSTÄ PÄÄSEN? TOI SEINÄHÄN ON SUORAAN MUN EDESSÄ!"
Jane, ei asuntolan kirkkain lamppu.
Roskat: Vitun ääliöt, mullaki on enemmän aivoja.

Photobucket

Kiiiiiiitos Kevin, I heart you! ... Vaikka kuksitkin kaikkia muita miehiä paitsi Louita. D:

Photobucket

Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa. WAT!

Photobucket

Ti-ning: "Mitä vittua sä mua matkit?"
Charles: ".... SE HAISEE!"

Photobucket

WAT! x2 Onks joku häippässy meidän asuntolasta? D:

Photobucket

Charles: "Ti-ning...... Miks me seistään tässä vielä?"
Ti-ning: "Kysymys kuuluu, miks SÄ seisot siinä vielä. Ala laputtaa!"

Photobucket

Ti-ning: "Tai unohda, mä lähden. Sekopää."
Charles: Miks se on niin ilkee :((

Photobucket

Charles: "No, mut sä oot mun kaveri, vai mitä, Loui?" 8D
Loui: KROOOOHHH

Photobucket

Loui tahtoi saada vastauksia, eikä Kevin ollut tullut hään puheille sen jälkeen kun Loui esitti ehdotuksensa pöydälle. Niinpä Loui päätti itse ottaa sen selville ja marssi Kevinin huoneeseen, joka näytti säikähtäneeltä Louin ponnahduksesta paikalle. Loui ei välittänyt, tarrasi miehen käsistä kiinni ja katto tätä vaativasti silmiin. "Ootko sä päättänyt?"

Photobucket

Kevin oli hetken hiljaa. "Joo. Oon mä. Mä pidän susta, pidän tosissani, mut mä en oo valmis sitoutumaan. En ainakaan vielä. Mut me voidaan pitää joka tapauksessa hauskaa..." Kevin iski silmäänsä Louille joka hykersi tyytyväisenä. Jos Kevin ei vielä lämpenis, ni on tässä vielä seniorivuos aikaa. Ja sen jälkeen vielä koko loppuelämä.

Photobucket

Muuta sitten ei vaadittukaan.

Photobucket

Ja niin Kevin menetti sydämensä Louille, joka tosin itse oli rakastunut Keviniin jo hyvän aikaa sitten.

Photobucket

Aws nää on söpöjä. Loui toivoo jo kihlautumisii, ehm.

Photobucket

Mango kokee äitiyden haittapuolen: neuroottisuuden. Aika vaikee työstää lopputyötä kun vauveli on vieressä, vai? Suosittelisin kuitenki ruutuun kattomista ihan vaan siks ettei siitä tuu täyttä scheissea.

Photobucket

Charles: "Niin, mä en oo paljoa junilla matkustellut..."
Kaikki: *tuijotus*

Photobucket

Kevinin ja Louin pelehtimiset näköjään... no, kuuluivat.
Loui: "Mites ois pojat? Mentäskö pallottelemaan tän jälkeen?"
Charles: "Joo mä en kyllä lähe sun kanssas yhtään minnekkään." *nousee pöydästä*
Tucker: *ignooraa*

Photobucket

Tucker: "Noooo, kyllä mä mukaas voisin lähteä... Jos hinnasta puhutaan."
Laura: "Tucker! Ei noin saa sanoa. Homoudessa ei ole mitään pahaa."
Loui: ........oh shit.

Photobucket

Loui: "I'm out."
Laura: "Samoin, ruokalaeukko aiheuttaa minulle traumat tuijotuksellaan!"
Tucker: Aina sitä kannattaa yrittää.

Photobucket

Mikäs sen parempi lohdutus ku oman rakkaan syli? Tai tässä tapauksessa....poski. Ehm.

Photobucket

Loui: "TÄÄLLÄ ON LIKAISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
Kevin: ...meinaaks tää et mä en saa tänään?
Sähän sait jo tänään, ahne! D:

Photobucket

...Mutta pelkäänpä pahoin, että et. Et todellakaan.
Loui: likaistalikaistalikaistalikaista oh god täällä on likaista! likaistalikaista...

Photobucket

Kevin: Voi vittu mikä mies.
No... joo. Onhan se omaperäinen persoona. Mutta Kevin-kiltti, suljehan se suu jo.

Photobucket

Mutta mitäs tää on! Aivan, Loui tiirailee lintuja, mutta tää talo tässä? Aivan, hankin näille kämpän pelkän seniorivuoden ajaks. Ja mikskö? No se johtuu siitä, että ensinnäkin vauva ei kestä varmastikaan taaperona hektisessä asuntolassa ja toiseksi siitä, että Kevin bugitti (ei suostunu liikkumaan), joka jätti mulle kaks vaihtoehtoa: muuttaa se asuntolaan messiin tai sit se oma kämppä. Ja näin päädyin tokaan and here we are!

Photobucket

Ja arvatkaas kuka tuli kattomaan trion uutta kämppää? Meidän vanha suosikki, joraava lehtori, NOLAAAAAAAAN!

Photobucket

Mustard saiki sit yllättävän monta vierasta synttäreilleen: äidin lisäks kaks täysin ventovierasta. Bileet? Mustard näyttää enemmänki vittuuntuneelta kameraan, sillä tää kuva näyttää siltä ku poju yrittäis potkasta kameraa. Hmm.

NO NIIN, OLETTEKO VALMIITA? ETTE VARMASTI, SILLÄ KUKAAN EI VOI OLLA VALMIS SINAPPITAAPEROON:

Photobucket

Ta-dah! Selvä isänsä poika! Ah, tätä ylpeyden tunnetta. Epäilen vahvasti et Luc on alien, koska Mustard näyttää enemmänki..... ihmisen ja alienin risteymältä DX no, se vois olla ihan söpö pidemmällä nenällä (tai oikeastaan korkeemmalla suulla) ja enemmän ulostyöntyvillä silmillä.... ehhh. Mutta, ei ole. Too bad honey.

Photobucket

Loui on ehkä paras veli ikinä. Ymmärtäen, että siskon täytyy panostaa viimeiset tuntinsa ennen loppukoetta opiskeluun (sillä siihen ei oo raskauden takia jääny paljoa aikaa), Loui pitää siskonpojastaan huolta.

Photobucket

Loui ja Mango saivat joko a) tyhmimmän tai b) loistavimman idean ikinä. He päättivät perustaa viimeiselle vuodelleen osakunnan. Jos idea onnistuu toivotusti, niin tää opiskelukämppä säilyy seuraavillekin sukupolville! ...Ja jos ei... No, menetetään turhaa rahaa. We'll see. Ainaki tulee ilmasta pizzaa jos ei muuta!

Photobucket

Eivätkä ne pisteetkään *ahem* pahitteeks oo.

Photobucket

Ensimmäisen jäsenen kunnian tulee saamaan vanha, tuttu Luc (ja myös ilmeisesti vilkaisun omaan lapseensa ehheh).

Photobucket

Ja hän toi mukanaan--- MITÄ HELVETTIÄ! Carl?! ... Thank god Loui tekee loppukoettaan. Mä en halua nähdä tätä miestä enää ikinä. D:

Photobucket

Mahtavin lehtori ikinä, don't you agree? :D:D .. Mango ei ainakaan oo samaa mieltä.

Photobucket

Mango: "Luc, haluisitsä liittyä meidän - mun ja Louin - osakuntaan? Me todella kaivattais sunlaista jäsentä."
Luc: "Ehmm, osakunta? No, mikä ettei. Free pizza and booze, yeah!"

Photobucket

Ja tietenkin, ekana tekonaan Mango päätti toteuttaa loistavan kostonsa.
Mango: "Mutta totta kai pizzalle ja viinalle on vastapalveluskin... Nyt mä saan pompotella sua miten haluan. Mut älä huoli, mä oon se helppo pompottaja. Loui voi olla, no, pikkusen julmempi. Mutta, mulla on sulle tehtävä. Tee pila ah niin armaalle Nolanille."
Luc: "Nolanille?" :D:D "Okei, pomo."

Photobucket

Luc: "HAISTA TÄTÄ VANHA KÄÄKKÄ!"
Nolan: "Ewwwwwww näinkö sinä kunnioitat itseäsi vanhempaa miestä?"
Luc: "Jep." :D:D

Photobucket

Jos katse voisi tappaa...
Luc: "Dude, tää hemmo on scaaaary!"

Photobucket

Nolan: "KUKAAN ei ryppyile herra LEHTORI Nolanille!" *poke*
Luc: :D:D "Chillaa veli, se oli ihan vaan läppä."

Photobucket

Luc: "Toi oikeesti SAAAATTUUUUIII!" D: *cry*
Nolan: "Pussy."

Photobucket

I feel good dadadadada, A+ & 1,200. KIITOS!

Photobucket

Carlin tapa hyvästellä ei jättäny yhtään arvelun varaan mikäli miehellä oli enää tunteita Louita kohtaan.

Photobucket

Mangolla ei menny aivan niin nappiin. No, on se A:kin hyvä.

Photobucket
Photobucket

Awwwwww!

Photobucket

Harrisien talon puhelin kävi, kun Loui kutsu kylään jokasen ystävänsä - totta kai pyytääkseen heitäkin liittymään ah niin loistavaan osakuntaan.

Photobucket

Charles: "Totta kai mä liityn tiedän osakuntaan! Siistiä!"

Photobucket

Kevin: "Ei sun tarvii ees kysyä. I'm in!"

Photobucket

Hippi-Yrjänä (George) oli kuitenki vaikeempi pala.
George: "En mä pidä susta tarpeeks et mä voisin totella sua ku joku koira."

Photobucket

Pienen suostuttelun jälkeen hippi-Yrjänäki oli messissä.

Photobucket

Aivan, osakunta oli aika pian jo isojen kalojen meressä!

Photobucket

Ja kuten sanottu, Loui _on_ kovan luokan pomo. Ensi töikseen George sai duunikseen kirjoittaa Louin LOPPUTYÖN. Auuuuts!

Photobucket

Ja mitä Loui teki sillä aikaa? Otti rentouttavan kylvyn. Mahtaa se osakuntaelämä olla mahtavaa.

Photobucket

Kevin todisti, että häästä tulee loistava iskä Louin lapsille.

Photobucket

Ja aviomies Louille.

Photobucket

Scaaaaary! D:

Photobucket

Vihaan. Lehmiä.

Photobucket

"HEI MIES, JOS SÄ TUUT ASKELEENKAAN MUA LÄHEMMÄS NI I WILL CUT YOU AND YOUR FAMILY! Got it?!" Mean bitch, Kevin ei oo tehny sulle MITÄÄN. D:

Photobucket

One word: ACR. ..Okei ne ei päätyny koskaa muuta ku muhinoimaan.

Photobucket

Ummmm whatta hell? Tää nainen tuli vaan jostain... ja jotain?

Photobucket

Ja tökkii mun Louita? D:

Photobucket

JA VANGITSEE SEN? .... AHAAA nyt tajusin! ;D;D no mikä ettei!

Photobucket

Kattokaa mikä kärry, bitches!
Loui: "Mut... Mut mä en oo tehny mitään! Mä vannon!"
Elise: "Meitä ei kiinnosta. Sä tulet mukaan joko vapaaehtoisesti tai pakotetusti."
Loui: "Mut täähän on lim-"
Elise: "Vaiti!"

Photobucket

"Mitä tää on? D:" Älä huoli, papana. Sä tuut tykkäämään tästä. Paljon. "Mitenniin? Mua pelottaaaaa D:" You'll see.

Photobucket

"What the hell is this? D:"

Photobucket

Trina: "TERVETULOA SALAISEEN YHDISTYKSEEN! Saat vaatteet yhdistykseltä ja ainoa asia mitä sun pitää tehdä, on liittyä!"
Charles: "Go Loui!"
Tucker: "MUTTA SEHÄN ON HINTTI!" D:
Loui: Tucker? Charles? Salainen yhdistys? D:

Photobucket

Ainaki kuteet pukee sua! Damn!

Photobucket

Loui: "Charlie! Mies! Olit se pieni pirulainen joka mut tänne hommas?"
Charles: "Paljastuin." :D "Mut tervetuloa, sä tuut takuuvarmasti viihtymään täällä, homie. Mä pääsin sun osakuntaan, sä pääsit mun. Hyvä diili, y/n?"

Photobucket

Loui: "Tucker! Mitä kuuluu mies?"
Tucker: "Älä, ÄLÄ! Mä tiiän mitä sä yrität, MÄ TIIÄN! Mut mäpä en oo homo. Hm, kuulitko? EN OO. Joten leave it, bitch!"
Loui: ...

Photobucket

Loui ystävysty nopeesti näiden kahen naisen kanssa: edessä Willow ja taaempana, hieman aineis ehkäpä, Zoe. Mut sit oliki jo aika mennä, meinaan Loui oli viihtyny tässä paikassa ehkä turhanki kauan.

Photobucket

Ennen lähtöään Loui heilautti vielä yhen jäsenen kanssa salaiset kädenpuristukset - oikeastaan vaan saadakseen neidin numeron. Hehe.

Photobucket

Talolla hippi-Yrjänä oli vihdoin viettäny tarpeeks aikaa Harriseilla ja täten oli mahollista muuttaa se näille asumaan. Ja totta kai muutin sit herran sisään: voipahan hankkia meille sinä lyhyenä aikana ku sitä peluutan ni lisää ystäviä.

Photobucket

Hippi-Yrjänä sai enempi reggaetyylisen lookin, mut vaatteet pysy edelleen... well, hippeinä.

Photobucket

Huomasin et kompuuttereihin oli tullu vaihtoehto "hakkeroi arvosanoja" ja duh, totta kai sitä toimintoa täyty kokeilla! ... Mutta oops, siihen tarvitsi näköjään logiikkataitoja. :D:D

Photobucket

Joten näin kävi. *viheltelee* Onneks kokeilin Yrjänällä!

Photobucket

Kyttä: "VALIVALIVALIVALIVALIVALI!"
Hippi-Yrjänä: "Rauhaa, sisko. Rakastan suakin, rakastan kaikkia!"

Photobucket

Kyttä: "RAUHA MY ASS!"
WHAT! NOOOOOOOO BITCH! Well thanks a lot, sitä käytettiin ihan OPISKELUUNKI.

Photobucket

Uus osakuntalainen. Jee, siivooja! Vihdoin.

Photobucket

Osakuntalainen. Täähän on helppoo, dammit!

Photobucket

Musta tuntuu et hippi-Yrjänä on teräsmies. Tai aineissa. Kaikki muut menee nukkumaan tokaa kertaa, Yrjänällä ei oo energia edes keltasella. Se vaan mennä purskuttaa pelaa shakkia, opiskelupalkkikin jo täynnä eikä oo huolen häivää. No, kohtapa onkin joka iikalla A+:t takataskussa ;);)

Photobucket

Mutta kattokaas kuka on täällä TAAS, jälleen, kuten aina, kutsumattomana! Nolan on kohta jo osa perhettä. Eikö sitä ruokita kotona?

Photobucket

Miks mä en oo yllättyny?
Nolan: "En tehnyt mitään, olen viaton!"
Yeah right!

Photobucket

Uuu, hippi-Yrjänä sai pelikaverin. That bitch is going dooooown!
...Eikä Georgen energiapalkissa oo vieläkään muutoksia. Mitä. Helvettiä. Ja ainiin. Yrjänä hävis. D:

Photobucket

Loui is the man! A+ & 1,200. Yay! Viimeistä lukukautta viedään!

Photobucket

Tappelu, tappelu! Näytä Zoe miten salaseuralaiset tappelee!
Loui: "KUINKA MÄ KOKKAAN KU TÄÄLLÄ EI OO YHTÄKÄÄ TASOA VAPAANA!" :D:D
Oisko se taso siinä sun nenäs edessä mitään?

Photobucket

NO. WAY. D:

Photobucket

EDELLEEN shakkia pelaava George pääs pelikerhoon. Vai mikä sen suomennos onkaan. D:

Photobucket

A+ ja 1,200, vihdoin Mangollekin 8D

Photobucket

George: "Tää joku tosi härö kimma soittelee mulle jatkuvasti ja mä en ees tunne sitä! Kelaa, se soittelee Louillekki!"
Laura: "Siis ÄL OO LÄL et oo tosissas!"
Yrjänällä on ihastus :):):) koska se voitti sen shakissa. Et ei se mikään tyhjäpää tää Laura oo vaikka blondi ja cheerleader onki!

Photobucket

George: "Laura... Mä vähän niiko... Tykkään susta."
Laura: :O
YRJÄNÄ ON IHANA *--------* i love him! so cuuuute!

Photobucket

George: "...Tykkäisitsä musta takasin?"
Laura: "Hih! Totta kai, mun pikku hippipupuni!"
Mä. Rakastan. Ujojen. Flirttiä.

Photobucket

Yrjänä: "Nii, ja... Oot nätti." *katsoo ujosti muualle*
Laura: *meinaa pyörtyä ihastuksesta*

Photobucket

Yrjänä: "Ainiin, ja muuten, haluisitsä tulla meidän osakuntaan?"
Laura: "Tietty!"
SCOOOOOOORE!

Photobucket

This is how we roll baby!

Photobucket

Loui: "Sä oot siis se meidän uusin jäsen? No kuule katos kun asia on nyt näin että mun tunti alkaa nyt eli en ehi tekemään mun lopputyötä. Jos sä viitsisit?"
Laura: "No mut tietty mä teen sun lopputyös, höpsö!"
Ah yliopistoelämää.

Photobucket

Uus hackiyritys!

Photobucket

NOT AGAIN *headdesk* D: sil on YHEKSÄN logiikkapistettä! .. no ei voi mitään.

Photobucket

Hmmmm kuski on semihyvännäkönen ;);) Hänen varsin smmmmmexy kokonimensä on Timothy Olshfski. Jep. Olshfski.

Photobucket

Kyttä: "VALIVALIVALIVALIVALIVALI!"
Hippi-Yrjänä: "Rauhaa, veli. Rakastan suakin, rakastan kaikkia!"
Saiko kukaan muu déjà-vu:ta?

Photobucket

Päätin lähettää Louin osakuntalaismetsästyssessioille. Tsiisus mikä sana! Enivei, tänne päädyttiin.

Photobucket

Uhri n:o 1: Frances J. "Pulisongit" Worthington III.

Photobucket

Success.

Photobucket

Uhri n:o 2: vanha tuttu Seth "Dickface" Shaw.

Photobucket

Fail.

Photobucket

Uhri n:o 3: Jasmine Rai.

Photobucket

Success.

Photobucket

Uhri n:o 4: Celeste Akagi.

Photobucket

Success.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Kaikista tuli jäseniä.

Photobucket

Ja niin tuli myös yhestä randomhyypästä.

Photobucket

Jopa Seth Shaw'sta!

Photobucket

Oonko jo sanonu et rakastan hippi-Yrjänää?

Photobucket

Mutta anyway, Mustardin synttäriiiit!

Photobucket

Tuota... Joo. Mustard. :))) ..söpöt posket tosin. Thank god ette nää sivuprofiilia. Se on....jännä.

ja se osa olikin - puuh - siinä. en ihan ehtiny yliopistoo loppuun pelata, mut ens osassa ollaanki sit jo kotonananana ::) tosin ensi osaa ei sit kuulukkaan vähään aikaan ku tullaan mökiltä maanantai-iltana, enkä oo pelaamistakaan alottanu.

7 kommenttia:

  1. yay tää oli nais van <3 niinku aina :D

    VastaaPoista
  2. oi awwww... kiittikiittikiiitti ku pistit sen ennen ku lähit sinne mökille ;___;! Hei Mustardia ei saa dissata se on hottttt♥ mah man. Mut kiva ku tuli näin paljon kuviaojajfso. Hehe. sori jouduit korjailee aika paljon mun takia mut \O yay. Ppppras osa evah :-------D mä en oo koskaan tajunnu tota osakunta juttua tai sit mun simit ei oo tarpeeks sosiaalisia D: säälittävää.

    VastaaPoista
  3. Muahkis, kyllä sai taas kerran repeillä ihan vapaasti :D Kiitos upeasta osasta!

    VastaaPoista
  4. Tämä oli paras osa sinulta tähän mennessä! Ja pidä mökillä hauskaa, ja ennen kaikkea; tule takaisin entistä innokkaampana simssin pelaajana! : DDD

    VastaaPoista
  5. SINAPPI ON PÄÄSSYT IRTI VAROKAA ! :----------D
    joo munki mielest paras for evah ja kaikkee jännää ja tein ilmil ny jakson kurpal mite sitä ny sanotaa :-------D no kuitenki jos täs ei tuu linkkii ni täs o; http://legacykurppa.blogspot.com/ hohhohhhooo e oikee jaksnau räpsii kuvii ku vähä muaki väsyttää ny :-----D joo mutta joo ei muuta p:::

    VastaaPoista
  6. Rrrrakastan tätä LC:tä, tätä lukiessa saa aina hyvät naurut. 10 pistettä ja papukaijamerkki! Ps: Kysyisin, onko sinulla jonkinlainen mustasukkaisuutta estävä hacki? Jos on, mistä olet ladannut? Kiitos jo etukäteen jos tiedät/muistat/viitsit kertoa :)

    VastaaPoista
  7. dina: kiituss ♥
    falbs: parasko? ei musta D: mut jjei kiitos ♥
    morjens: hih, kiitti!
    aui: ::::D miks ihmiset pitää tätä parhaimpana osana? eiks tää ollu vähäc.....tylsä? D:
    henkka: SE SYÖ MEIDÄT! hehe, kiitosh.
    vampire: jooooo, on mulla joku semmonen. ;asdf vieläku muistais mistä sen latas...... kokeilitko modia? D: mutjoo, kiitoss sulle. ♥

    VastaaPoista