keskiviikko 20. toukokuuta 2009

11 :: you can bowl my balls

ookei, eli tässä osassa on 96 kuvaa, huh. rikoin lievästi sanottuna enkkani, ainaki luulisin näin :''''''D täs osassa ei oo yhtään synttäriä (miten niin oon kuvaushuora?) mut ens osassa näätte ainakin Mangon synttärit.

Photobucket

omfg omfg kattokaas, portaat yhtäkuin kolmas kerros ja portaat yhtäkuin tyhjä-taaperoiden-ja-lastenhuone-sen-takia-koska-lievästi-sanottuna-turhaannuin. Mutta tsekataas kolmas kerros! Huuuu jännittävää!

Photobucket

Loui: Mwahahaaha saan kolmannen kerroksen aaaaaivan ittelleni ja toi typerä likka joutuu olemaan vielä kakkosessa mwahahaa!

Photobucket
Photobucket

Loui: "Öh?"
Ohhhhops, taisinki unohtaa kertoa piiiikku muttan. Täällä ei oo vielä mitään. Tai siis on täällä jotain...

Photobucket

Eli sänky. Tai oikeastaan patja.
.. I fail D: TÄN PERHEEN VIKA KUN NE ON NIIN SAAMARIN KÖYHIÄ AJKHDFSGDFG!
Cleve: "Jaaaaaaa, kenes idea se oli rakentaa takapihalle 3,000 simeleonin leikkipuisto?"
No comments.

Photobucket

Do the hustle! Kattokaa nyt noita lihaksia *-------* Mamma mia, mamma mia! .. Oh shit, se on 44v. ... Unohtakaa mitä sanoin. Pirun hot 44v-- .. Okei, lopetan. Nyt. Heti. Iu.

Photobucket

Musta tuntuu, et Clevessä on jotain vikaa. Kattokaas kun meikäläinen määrää sen opiskelemaan jotain, esim mekaniikkaa, ni ihan yhtäkkii se saattaa vaa laskee kirjan maahan ja ruveta tekemään omiaan. Mikään sim ei oo mulla koskaan tehny noin, koska se opiskelu on kaiketi jotenki "sitova", mut tää herra päättää millo riittää ja lähtee. Wtf?

Photobucket

Mitä vittua The Sims 2?! Faaaaaaaail!

Photobucket

Loui on alhasestaan ympäristökiinnostuksestaan huolimatta ihan älyhyvä tossa ötököiden keräilyssä!

Photobucket

ÄLÄ TEE SITÄ! ÄLÄ. TEE. SITÄ. Tiiän et oot nyt joku saamarin luontohullu ja haisunäätä on osa luontoa mutta ÄLÄ. Oh, ja tässä näkyyki tätä takapihan leikkipuistoa. Kuvasta puuttuu kaks keinuu ja jalkapallomaali. Hemmotellut kakarat, mitäh?

Photobucket

Loui musta tuntuu että toi meinaa "ÄLÄ".

Photobucket

Kuules herra Haisunäätä äläs näytä meidän pikku-Louille takapuoltas!
... .... ...... SUOJAUTUKAA!

Photobucket

OH FUCK.
Jes, loistavaa. Rakastan motherfuckin haisunäätiä.

Photobucket

Tästä lähtien käytän tästä nimeä "Moi! Harrastimme juuri seksiä eli en missään nimessä ole nähnyt sinua vähään aikaan!".

Photobucket

Mango: "NYT SELVITETÄÄN TÄÄ PERIJÄKILPA TÄSSÄ JA NYT"
Loui: "PAH VOITAN SEN KILVAN KUMMINKI, MUT HAKKAAN SUT TÄSSÄ SILTI"
Mango: "KOKEILLAANKO"
Loui: "NO KOKEILLAAN"

Photobucket

1-0 Mangolle!

Photobucket

"LÄLLÄSLÄÄ" .. öö Mango lopeta! Toi. On. Karmivaa.

Photobucket

SAAAAAAVE!

Photobucket

Toinen torjunta! Oho, oho, ei Loui tainnukkaan luulla ittestään liikoja.

Photobucket

Ankara keskittyminen ja..............

Photobucket

MAAAALI! Ja Mangon osalta überfail!

Photobucket

NOOOOOOOOOO just ku tää oli käymäs jännittäväks! Täytyy sitte kai julistaa tää tasapeliks.... Vaikka kyl Loui ois tän voittanu, ihan varmasti!

Photobucket

... VÄÄRÄ SÄNKY YOU MOTHER--
Loui: ::D:D loser

Photobucket

aaaaaaaww Oliver peittelee ainoan poikansa!....joka tosin näyttää enemmänkin karvaiselta tyynyltä. Voisin harkita sängyn vaihtoa.

Photobucket
Photobucket

Oi autuas perhe-elämä.

Photobucket

Autuas perhe-elämä oli niin saatanan tylsää, että otin ja lähetin nää kolme keilaamaan. Oliver sentään tajus vaihtaa paremmat ylleen, mutta Mango lähtee mieluummin pyjamaisillaan.
Mango: "Eksä oo kuullu et nykyään on MUOTII lähtee yövaatteet päällä ulos!"
Ja MUODIT ei välttämättä koske pikku-pissiksiä.
Mango: "FU tää on PAUL FRÄNKKENSTAINII"
Tehdäkseni tästä hauskempaa, päätin olla kontrolloimatta näitä KERTAAKAAN ellei tuu joku hätätilanne (a.k.a hottissssss) ja sit totta kai ku lähetään. Eli kaikki, mitä tuutte seuraavaks näkemään, on simien omaa pyhää idiotismia. Tai fiksuutta, miten sitä nyt haluaa aatella.

Photobucket

"HYI SAATANA MIKÄ IKKUNA!"
Hyvin alkaa.

Photobucket

... JUMAKAUTA MÄ LÄHETIN TEIDÄT TÄNNE ETTETTE TE TEKIS TOTA! Ja way to be a parent, Olkku! Tanssikaa vaan siinä ja jättäkää Loui-raasu huomiotta D; Tää ei kyllä nostata Mangon pisteitä, huhhuh.

Photobucket

"MIKSEI KUKAAN RAKASTA MUAAAAAAAAAAAA"
Emo-Loui. Life is a bitch and then u die. Harmi et sun piti oppia se jo näinki nuorena. Nyyhq. Tees muhun nyt vaikutus ja ignooraa noi kaks pölkkypäätä. Hanki joku hothothot mies nii et ne kuolee kateuteen! Tai älä. En haluu et pedopapat vie sut D:

Photobucket

ET OO TOSISSAS VITTU ET OO TOSISSAS! EI JUMALAUTA. Onneks, onneks, ONNEKS jätin Cleven himaan! Siit ois voinu tulla tosi rumaa. Etenki kontroilloimattomana. Toivottavasti tää mies pitää näppinsä erossa myös Louista! Mangon voisin jopa antaakki tolle - saispahan sen pois vainoomasta.

Photobucket

Tääki vielä!

Photobucket

"Tiesitsä et patsailla on tosi mageet rintavarustukset!"
Ei näin, Mango, ei näin.

Photobucket

Omfg Kurjenkaula teki täyskaadon!

Photobucket

Mango, ei. Paikka. Istu. Tassu.

Photobucket

MANGO EI NÄIN EI! Thank GOD Stalkkeri on just nyt syömässä ni eipähän tosta ainakaa pitäis nousta. Miks musta tuntuu että tossa miehessä on jokin magneetti?

Photobucket

Stalkkeri: Miks musta tuntuu ku joku tuijottais mua?

Photobucket

Loui-kulta, toi näyttää vähän vaaralliselta.

Photobucket

8----------(

Photobucket

"Jumakauta mä vihaan tiskaamista mä teen tätä paskaa kotonaki ja nyt täälläki murmurmur"
Ööö, Mango? Tiedätsä, sun ei TARVITSE tiskata muiden tiskeja ravintolassa.

Photobucket

Llloistavaa Mango! Onnistuit tervehtimään IHMISTÄ joka ei ole STALKKERI ja joka on OMAN IKÄISES. Way to go!

Photobucket

*hakkaa päätään seinään*

Photobucket

MWA HA HA HA HA HA HA YOU FAILLL

Photobucket

awwwwww söpöä!
Loui: "Hei sievä neito, mä oon Loui. Loui Harris."
Crystal: ":):) Oon Crystal."

Photobucket

Oliver: "Tiesiks et tää meinaa 'nussitaan' Twikkiin kielellä?"
Dani: "Oikeesti? Siistii!"
OLIVER! Nyt pois sen miehen luota! Se on DANI. Dani, muistatteko? Mies joka yritti pokata Cleven ehkä 5 kertaa vaikka omistaa vaimonki?

Photobucket

Seuraava uhri! Hoo, ja täs näättekin Louin sivuprofiilin! Mä en tiedä miks, mutta mun mielestä toi pikkunenu on niiiiiiin söötti tui tui~~!

Photobucket

Loui: Se tietää et mä perin ja siks baittaa! Ha!

Photobucket

"OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD HENGITÄ HENGITÄ NE ON VAAN KOLME HULLUA LASTA JOTKA STALKKAA MUA HENGITÄ UHHUHHUH!"

Photobucket

Dani: "HHHAHAAAA Oliver, sä oot NIIN hulvaton kaveri!"
Oliver: "D: Mä olin tosissani..."

Photobucket

Oliver: Mut on se Dani kyl niiiin hot vaikka vajakki onki!
ÄLÄ TEE TÄTÄ MULLE OLIVER!

Photobucket

Oliver: "Dani, sä olet kyllä yks seksikäs olento!"
Dani: "Omg olenko?"
.... NO NIIN kaikki lapsukaiset nyt me lähdemme kotiin!

Photobucket

Kotona taas ja Mango heti ryntää Fuckerin luo. On nää kyl kaks söpöläistä awaw. Miks mun sydän alkaa sulamaan sulle Mango? Miiiiks?! Senkin idioottimainen fuckerseksuaali... ♥

Photobucket

lol omfg Fucker is DA MAGIC BÖÖRDD

Photobucket

Vooii Oliver! D: Sen siitä saa ku polkee kesällä kuntopyörällä!
Oliver: "Mukku halusin sikspäkin ;_____;"
Se joutuu nyt oottamaan.

Photobucket

Mango: "HALI!"
Loui: ":D:D EWWWW, hulluko sä oot! Mä sua mitään halaa, lol"

Photobucket

Mango: "No, halasit sä mua tai et, ni kyllä sä nyt tiiät miten mahtava mä oon! Fiksu, kaunis. Tyhmiihän noi on jos ne ottaa perijäks mieluummin tommosen... Tommosen."

Photobucket

Loui: "ANTEEKS MITÄ HELVETTIÄ! Viimeks ku tsekkasin ni MÄ olin meistä se loistavampi. Sul on ehkä joku A+ todistukses mut se ei kerro mitään muuta ku sen, miten yksinäinen, tylsä ja turha sä oot! Plus, mä oon hotimpiki."
.... Oliver, Cleve? Mites ois kolmas äpärä?

Photobucket

Mango: "Ja PYH! Mulla on enemmän frendejä ku SULLA! Ootas vaan ku pääset kouluun ni näät! SÄ tuut olee se joka istuu yksin!"
Loui: "MÄ EN KUUNTELE, EN!"

Photobucket

Mango: "Äippäki rakastaa mua enemmän!"
... auts! Nyt Mango kyl ylitti sen rajan. Joo, toki se on TOTTA että Cleve suosii esikoistaan, mut ei sitä saa käyttää aseena ketään vastaan D:

Photobucket

Loui: "PAM PAM KUOLE ILKEÄ ISOSISKO PAM!"
Mango: "ÄÄÄÄ lopeta idiootti! Mä vihaan sua!"
Ettekste vaan vois, you know, sopia? Teil tulee olemaan aika kurjaa jos päätänki viiä teiät yliopistoon. Mooonta monta vuotta yhdessä toisianne vihaten? Doesn't sound too nice.

Photobucket

Oliver on jo pitkään halunnu voittaa kokkauskilpailun ja sen tavoitemittari laski vihreen puolelle, joten päätin viedä herran kokeilemaan semmosta, vaikka vaan 5p kokkauksesta löytyykin.

Photobucket

Oliver: Voi hittoku mua jännittää... Kaikki on kyl kehunu tätä... Mut mitäs jos en voitakkaan! Voi mikä nöyryytys...
Arvaako kukaan mistä ruokalajista on kyse?

Photobucket

*hakkaa päätään seinään*
No, tällä saatiin... Mitäs sillä saatiinkaan? Jotain tällä saatiin. Ylennys? Eeei. .. Oh, unohtakaa.

Photobucket

Oliver_et_oo_tosissas!

Photobucket

MOTHERFUKIN BAITTARI BAITTARI DISKATKAA SE!

Photobucket

*scribblescrobble*
Jännitys tiivistyyyyyy...!

Photobucket

...häviö. Toisen legacyni Vamsi veti sitte potin ittelleen :--------(

Photobucket

Mutta no worries, viini auttaa kaikkeen!

Photobucket

Takaisin talolle. Mango on taas little miss perfect, joka samaan aikaan saa mut menemään \o/ ja samaan aikaan D: koska likka tekee kaiken turhaan. Ehkä, EHKÄ, pelaan sillä LC:n ulkopuolella, mut perijäkilvassa se ei oo mukana. Ellei see sukupuolenvaihdosleikkausta.
Mango: Sukupuolenvaihdosleikkaus? Millos sais aikaisimman varauksen?
.... EI.

Photobucket

Joo, mun on PAKKO saada tietää, kumpi voittaa kumman! Asasdad.

Photobucket

Kylmänviilee torjunta. 0-0.

Photobucket

FAILLLL. 1-0.

Photobucket

Säälittävää Loui! D: suoraan syliin! 1-0.

Photobucket

Osui ja uppos! 1-1.

Photobucket

HEI, miks te lopetitte! Ei teil oo kummallakaan energiakaan punasella! Aaaaaargh! Näköjään Mangolle ei ainneta perijäkilvassa mitään mahiksia. Oops, sori.

Photobucket

Ewwwwwww mikä ruma pedopappa mun Louille soittelee!

Photobucket

Koska viime kerta oli niin hauska (okei, nautin vaan siitä ku voin vaa tsiikailla mitä ne puuhaa, ottaa kuvii mut no stress siitä, mitä ne tekee) nii lähetimpäs ne uuuuudestaan keilaamaan! Ja kans sen takia et ne heittäyty taas tylsiks ja mulle tuli kuvavaje. Ehhehee.

Photobucket

w00000000t, Cleve tervehti ekaa ukkelia ensimmäisen 10 sekuntin sisällä! Mieshä rupee oppimaan jo HOW WE ROOOOOLLL

Photobucket

aaaww Mango ottaa mallia isukista. Oisit tosin voinu valita toisen uhrin, vink vink.

Photobucket

Loui: "AI MOI sä oot siis se mies joka vainoo mun äippää ja iskää!"
Dani: "Ööö, tunnetaanko me? .. Ja mä vainoan pariakin äippää ja iskää nii osaisitko selventää yhtään?"

Photobucket

Loui: "No öööööö niillä on paaaljon frendejä! Päälle ainaki kakstoista! Tai niin ne väittää."
Dani: "Joo, vieläki tulee pari vaihtoehtoa mieleen."

Photobucket

Loui: "Hitto sä mies oot sekopää! Kuinka monta hoitoo sulla oikee on?!"

Photobucket

Dani: "Joo, onhan niitä pari jo kertyny! Täälläki on tällä hetkellä kaks niistä."
Loui: "KAKS?!"
Dani: "Ja onhan mulla vaimoki."
Loui: "VAIMO?!"
Dani: "Ja lapsia."

Photobucket

"Hei pikkumies!"
Loistava katko, propsit sulle!

Photobucket

Loui: "ÄIPPÄ SUN VIKAS KU TULIT SIIHE NONI SINNE MENI SIMELEONI IHAN TURHAAN MITÄ SÄ SIIHEN MUUTENKAAN TUUT SEISOO PILAAT KAIKEN OOT KAMALA"
Cleve: "Loui-kulta. Anna kun opetan sulle elämän perusasian: mä olen paras. Mikään ei oo koskaan MUN syy, vaikka niin usein erehdytäänki kuvittelemaan. Sä yrität vaan piilottaa mun loistavuuttani häviämällä tiedostamatta tahallaan."
Loui: Eh?

Photobucket

Cleve: "Ja, totta kai, mä olen myös ihan älyttömän kuuma."
Loui: Kuinka paljon voi ihminen olla täynnä itteään?
Dani: Panisin.

Photobucket

Loui: "Mä en noista muista tiiä, mutta joo. Sä tosiaan OLET kuuma!"
..... INSESTIII! No... Ainakin Loui on homo? Jaa ei lohduta? .. shit.

Photobucket

Mango ei kuulu reilukerhoon. Tyypillä on täydet mukavuudessa mut nauraa silti jos joku epäonnistuu? Hmmmmm.

Photobucket

HOLY COW AND A MOTHER OF THREE! Siirrän pari senttii kauemmas Mangosta ja tää tulee näkyviin. Hrrrrr! Joo. Jostain syystä mä en oo suurin vampyyrifani ja etenki simssissä ne on pirun rasittavia.

Photobucket

"My milkshake brings all the boys to the yard
And they're like it's better than yours
Damn right it's better than yours"
*hoilaa*

Photobucket

Cleve: Jee täällä sataa!
*hieroo silmiään* Onko musta tullut sokea?

Photobucket

OK mä oon tosiaan sokea.

Photobucket

EEEIII MUN EKA NOITANI IKINÄ JA MÄ JUST ONNISTUIN LÄHETTÄÄ NOI TAKAS KOTIIN. I fail @ life. No, ainaki näin sen. Jipii?

Photobucket

Koska en jaksanu pelata vielä kahta sim päivää että saisin synttärilopetuksen, päätin laittaa lopetuskuvaks... Fuckerin. Jee! Se on edelleen elossa, ihmeellistä! Yleensä kaikki mun ötökät kuolee parin ekan päivän aikana.

muttaettäsilleen. osa 11 oliki jo tässä.

4 kommenttia:

  1. Awwawwawww ! Ihana osaa ;---; tui tui Louia ja muita (paitsi Mangoa >8D minäkö syrjin?). Lisää tälläsiä \O nauroin parissa kohtaa :-------D

    VastaaPoista
  2. Hauska osa, ja hyvä idea toi olla kontrolloimatta simejä julkisella tilalla. Jatkoaaaa...

    VastaaPoista
  3. Taas ihana osa! Ja tottakai hauska :D Lisää... :'D

    VastaaPoista
  4. kiitoskiitoskiitos kaikille kolmelle~~♥ ootte ihania mumss ♥

    VastaaPoista