sunnuntai 24. toukokuuta 2009

13 :: buttsex success

kuvia +90, olkaaaasss hyvät. ♥

Photobucket

Palatessamme Mangon kanssa takaisin kotiin, iski shokki: onks Stalkkeri täällä edelleen vaik se oli Mangon kans... Ju nou, joraamassa? Onkse seurannu Mangoo koko tän ajan? What, what, what?

Photobucket

Yay toiselle ylennykselle \o/

Photobucket

Yarrrrr Mango on teräsm- nainen!

Photobucket

STALKKERI YRITTÄÄ OSTAA MEIDÄN HARRISIEN PERHEEN 8-----------------(

Photobucket

Ylisuorittajalapsi, täältä tullaan!

Photobucket

NÄIN MITÄ TEIT! Fuck you woman, en ees tunne sua!

Photobucket

Awww ekan kerran kukaan käyttää tätä! Ja Loui kuulostaa niiin söpöltä! Tuii rakastan sitä. *sydän*

Photobucket

Oliverista tuli niin kova bodybuilderi että hää pystyy työntämään kyynärpään tiiliseinän läpi!

Photobucket

Läksybileet, kaikki rakastavat niitä.

Photobucket

Mango toi koulusta tällasen... vähän häiritsevän näkösen kundin. Joku tossa miehessä ei toimi.

Photobucket

Mä tiedän, että Oliver vihaa eläimiä enkä mäkään oo suurin simseläinten fani, mut tän nimi on GUMBO! ;_______;; söpöin nimi EVARRR.

Photobucket

... Mutta se ei ollut hyvä idea. TUHMA GUMBO!
Photobucket

Mä tiedän, toi ei oo hot at all, mut eihän me voida Mangoa päästää yliopistoon ilman seksuaalisia kokemuksia! .. Okei, toi kuulosti tosi terveystietomaiselta. Ew.

Photobucket

Pelottava elukka! Nyt se murisee meidän Mangolle :--------( Mä luulin et se ois ollu kiva hauva! Junou, Gumbo-hauva! :---------(

Photobucket

Mangon hoito: "Moi, mä oon Andrzej! Me ei ollakaan tervehditty."
Oliver: "Oh!"

Photobucket

Oliver: "Hauska tutustuAAAAAAAAAAAAAAAGHHH!"

Photobucket

"JA MÄ AATTELIN ET SÄ OISIT MUKAVA!"

Photobucket

"ELÄMÄ ON PERSEESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!"
"Ihihihihihi! I'm so baaadd!"

Photobucket

Voi Olkkunen :---------( Aina sä joudut kusetetuksi.

Photobucket

Andrwsdkfjhsdhjf: "Mut hei, onneks sulla ei ollu MEIKKIÄ! Se ois saletisti levinnyt!"
Oliver: "Niinpä!! Nyt mun olo onki jo paljon parempi!"

Photobucket

HÄÄÄPY PÖÖRTHDEI TUU JUUU~

Photobucket

Ensin persekipinät...

Photobucket

Ja sitten näette ystävämme Louin :-------) Söpö se on. Ja nyt x-filesit.
Loui Harris
Suosio / perhe (2)
Urheilu-uran huippu
2, 8, 4, 7, 6
Luonto
Y: Meikki, työmenestys
N: Urheilullisuus

Photobucket

Onko... Onko... Onko toi limusiini?
Mango: Joo, mä pääsin just uran huipulle.
Eikä hymyilytä?
Mango: Ei.
Sulla on limusiini ja sua ei hymyilytä?
Mango: Jep.
Damn that bitch is crazy!
Mango: ... OOTKO SÄ VITUN TYHMÄ, ei mistään teiniurasta saa limoa! Se on mun faijalle.
Aaaaaaa no se selittääkin kaiken! Mä menin jo halpaan ;_______;

Photobucket

Dayumm, kyllä muaki hymyilyttäis jos mulla ois tommonen duuni!

Photobucket

Ollessaan täysin varma, että Cleve oli syvällä hyöhenmailla...

Photobucket

...Mango livahti ulos. Kuinka vanhemmat vois suuttua sille mistään, mitä ne ei tienny ees tapahtuneen? Mut se oli varma, et Mango halusi jonkun. Jonkun, jonka kanssa jakaa sen yhden ainoan kokemuksen joka esti Mangoa lähtemästä yliopistoon. Harmi vaan tytölle, et ees ensisuudelmaa ei oo saatu vielä.

Photobucket

Mut tehtävä taitaa olla ootettua helpompi! Dani ei oo mustahiuksinen eikä uimapuvussaan (ainakaan vielä ;);;);)), mut helppo ainaki on.

Photobucket

Ja Mangolle kelpaa helppokin niin kauan kun on vaan saamassa.

Photobucket

Ilmeisesti koukkunenä tajus sen, sillä oli heti tervehtimässä Mangoa. Mango, ootko sä ihan varma ettet haluais jotain... Kivaa koulukaveria? Meinaan nää ei oo mitään kivoja kavereita yhdenillan hommille. Kattokaa nyt Dania kattomassa tuimasti ilmeellä "fuck you man".

Photobucket

Mut Mango teki nopeesti selväks sen, kumpi kiinnosti naista enemmän.
Mango: "Mmmm joku näyttää tänään erityisen hyvältä."
Dani: "Oh, kiitos..."

Photobucket

Mutta näköjään Daniltaki joku raja löytyy. Alaikäiset. Ja kiitos luoja siitä, Danin vois kuvitella epätoivoisena sekaantuvan eläimiinki!

Photobucket

Yritys n:o 2 on toisen legacyni toisen sukupolven perijä, Jordan. Ei enää mikään nuori heppu, mut ainaki musta tukka löytyy!

Photobucket

Mango: "No mutta hei seksikkyys!"
Jordan: "Oh, sori, mutta mulla on vaimo ja kolme lasta."
Minkä takia sit jumakauta tänne ees tulit? D:

Photobucket

Seuraava torjunta. Mango hei, ehkä voisit yrittää lämmitellä herroja enemmän?

Photobucket

Joten tavatkaamme Phil, jolle toivottavasti voimme antaa pian lisänimen "Mangon huora".

Photobucket

Mutta ennen kuin ehdimme lämmittelemään miestä, tuli kuvioihin tämä. Ja Mango päätti, että yliopisto voi odottaa ainakin vielä vähän kauemmin, sillä jotain sitäkin kiinnostavampaa ilmestyi.

Photobucket

Noita paljastui kuitenki äärettömän tylsäks ja erilaiseks ihmiseks, joten Mango luopui senki suhteen. Kymmenellä kiltteyspisteellä tuskin kovin pahaks noidaks vois muuttua.

Photobucket

Mango ei kuitenkaan voinut vastustaa halua syöttää noidalle omaa lääkettään ja täten antoi tälle sähköiset hyvästit.

Photobucket

Arvatenkaan noita ei ihastunut sähköisistä hyvästeistään.
Noita: "MITÄ HELVETTIÄ NUORINAINEN! Kuka luulet oikein olevas! Pysy kaukana musta tai en päästä sua näin helpolla..."

Photobucket

Siispä takaisin Philin kimppuun. Philin pilin metsästys alkakoon!

Photobucket

Ikävä kyllä Philin pili päätti olla vielä hankalampi kuin muiden metsästettävät.

Photobucket

Seuraava.

Photobucket

Tämä mies ei suostunut menemään edes niin pitkälle kuin kaikki aiemmat miehet olivat menneet.

Photobucket

Niinpä Mango palasi harvinaisen ärtyneenä yhden yrittämistään miehen luo ja häikäilemättömästi esitti kysymyksen: "JOHTUUKO TÄÄ MUSTA? Olenko mä ruma ja epähaluttava?"
Jordan katsoi tyttöä säälien ja pudisti päätään. "Usko mua, tyttö, sä oot SMOKIN' HOT! Kuka tahansa kimma haluis tollasen kropan ja kuka tahansa mies tollaisen tytön!"
Mango hymyili pienesti. Oli helpottavaa kuulla jotain itsetuntoa nostattavaa: monta kertaa peräkkäin torjutuksi tuleminen ei ollut helppoa sulateltavaa.

Photobucket

Osui ja uppos!
Mango: "Mut... Et kyllä säkään ois hassumpi saalis. Tai, totta puhuen, sä olisit todella hyvä saalis... Ei susta ikinä uskois minkä ikänen oot."

Photobucket

Mango: "Tai jos ihan rehellinen oon..." Mango madalsi ääntään ja kumartui eteenpäin kuiskaamaan Jordanin korvaan: "Voisin ottaa sut tässä ja nyt."

Photobucket

Jordan, kauhistuneena, kaukkoni Mangosta järkyttynyt ilme kasvoillaan. "Mä olen sua melkein kolme kertaa vanhempi!" hän sihahti, mutta Mango pystyi lukemaan miehen ilmeen läpi: tämäkin kävi selvästi kuumana Mangoon.

Photobucket

Mango hymyili pienesti. "Mä en välitä vaikka oisit kuus kertaa vanhempi! Kemialle ei voi mitään vai mitä?" Jordan ei vastannut mitään vaan katsoi ilmeettömänä Mangoa. "Eikä kukaan sais kuulla koskaan mitään! Tai, se vaatis vain sen, että sä pitäisit suus kiinni..." Mango iski silmää miehelle, joka vaikutti sulavan Mangon eteen vain enemmän ja enemmän.

Photobucket

Ja se olikin kaikki mitä tarvittiin että Jordan tulisi mukaan leikkiin.
Jordan: "No, miten me hoidetaan tää?"
Mango: "Sä annat mulle sun numeron ja mä otan suhun yhteyttä ja kerron tarkemmin mitä tehdään."
Jordan nyökkäsi ja Mango kirjoitti ylös miehen numeron.

Photobucket

Ja niine hyvineen Mango lähti yökerholta jännitys, ahdistus ja ilo sydäntä pistäen. Kaikki epätoivo hetkeä ennen oli kadonnut ja täydellinen itsevarmuus oli vallannut nuoren naisen.

Photobucket

Kotona Mangon pää oli hajota. "AAAAAAAI HELVETTI!" Sen siitä saa kun käy juhlimassa :) "Haista sinä paska." Oho-oho!

Photobucket

Mango: "Ai moi broidi! Oliks kivaa olla läksyjä tekemässä samaan aikaan ku mä olin bilettämässä ja pokaamassa miehiä? :):)"
Loui: .........

Photobucket

Loui: "No, mä oonki jo valmis. Hei sisko!"
Mango: "Mitä vittua sä mulle vilkutat?"
Loui: "... Säki vilkutit mulle."
Mango: "IDIOOTTI!"

Photobucket

Mango: "Hei sori ku mä pilkkasin sua. Mut hei: sil aikaa ku mä menetän neitsyyteni ja mun arvosanat laskee, sä oot meistä se kympin oppilas! Good job!"

Photobucket

Mango: "AI SAAAATANA MUN PÄÄÄÄÄÄÄ!"
Loui: No, ainakaan läksyistä ei saa tollasta päänsärkyä.

Photobucket

Mango: Mä vihaan mun faijaa! ++
Loui: "Onneks olkoon faija! Sulla on BFF!"
Cleve: ++

Photobucket

Mango: "AAAAAAAAI VITTU MUN PÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!"
Cleve: "Mikäs tolla on?"
Loui: "Se tuli just jostain isoista bileistä ja nyt sillon pää kipee."
Cleve: "No sehän on kiva!"

Photobucket

Cleve: lol mun perhe on hauska!
Mango: "MÄ KUOLEEEEEEEEEN!"

Photobucket

Loui: Olen ottanut aineita.
Cleve: WTF löikö mun TYTÄR mua TYYNYLLÄ?
Mango: "AHAHAHAHAHA JNBDGSGA AHAHAHAHA!"

Photobucket

Louin päälaki: Olen vittumainen.
Mango: WTF löikö mun FAIJA mua TAKAISIN?
Cleve: "AHAHAHAHAHA NDJSHSGD AHAHAHAHA!"

Photobucket

Cleve: "Oliver... Mä oon tässä miettiny... Sopisko mulle velhonhattu?"
Oliver: "......... Wtf mä luulin että me hässitään!"
Cleve: "Joojoo, totta kai. Mä halusin vaan kysyä."

Photobucket

Mihis SÄ oot lähössä illalla noin ruma takki päällä tolla lailla hymyillen?
"Mä aion saada ennen Mangoa."
Sä vitsailet, vai mitä?
"En."
Oh. Oh.

Photobucket

Uuh, baarimikkohan ei oo yhtään hassumman näkönen! Paitsi että se on kopioinu Louin hiustyyliä. :--------(

Photobucket

Paikalle eksy myös Mangon hoito.

Photobucket

Voitte vaan kuvitella oliko Louin ensimmäinen matkakohde baaritiski. "Hei hottis, pyöräytäppäs mulle yks drinkki!"

Photobucket

Oh shit, meidät taidettiin tunnistaa, Loui!
Jordan: "Hei, sä taidatkin olla ton Mangon veli, oonko oikeessa?"
Loui: "Eh. Eh. Eh... Kuka sä oot?"
Jordan: "Älä siitä välitä. Halusin vain tervehtiä."

Photobucket

Jordan: Mmmmmm, Mangon veljeä ruoaksi. Mmmm...
EEEEEK KANNIBAALI!

Photobucket

Loui: "Ootsä tavannu mun faijan? Se on, like, totally hot!"
EEEEEK INSESTII!

Photobucket

Miks tästä kuvasta tulee mulle déjà vu? Enkä oo ees jututtanu lampunhenkee.

Photobucket

Oh no you didn't! No, ei se oo huonokaan junou. Viis luovuuspistettä tosiaan tekee taikansa.

Photobucket

Damn you bitch-witch!

Photobucket

Loui löys mieluisensa.

Photobucket

Mä päätin antaa noidankäppänälle uuden mahiksen.

Photobucket

Loui: MUT SE ON RUMA!!!!!!!!1
I know, baby, I know.

Photobucket

Siinähä toivot, Loui ei sun kinkyihin leikkeihin osallistu!

Photobucket

Fuck. You. Bitch.

Photobucket

OMFG!

Photobucket

Se on nättiki! Nyt Loui, NYYTTT!

Photobucket

Bitch-witch vs. Nice witch.

Photobucket

Mehän ei tappeluihin haluta, joten takas tän miehen luo, joka näyttää sulavan meidän pikku-Louillemme :-------)

Photobucket

Owww se on söpö. Mut toi tukka muistuttaa mua liikaa Oliverista. Hrr.

Photobucket

Loui: "Sä saat mut käymään kuumana, hottis."
Carl: "Mä en varmaan sais sanoo näin, mut niin säki mut."
SCOOOOOOORE! Buttsex, here we come!

Photobucket

FAILLLL! No, ainaki se ees SAI enssuudelman. Jos tota voi enssuudelmaks kutsua ô____o

Photobucket
Photobucket

Buttsex success, we have it. Anteeks Mango, mutta sun pikkuveljes oli nopeempi.

Photobucket

"Se oli mahtaaa. Otetaan uusintakierros joskus?"
"Todellakin."
Siinähä toivotte, seuraava matkakohde Louille on yliopisto. Mango joutuu nyt hävinneenä lähtemään sinne kokemuksitta, MWAAHAHAHAH! .. köh.

Photobucket

Ja pikemmittä puheitta hyvästelkäämme Cleve ja Oliver kohdistaessamme kokkamme kohti yliopistoa! Wheeee~

Photobucket

BEHOLD, tässä on perijämme Loui Harris! Hyvin rumissa kuteissaan, ewew.

Photobucket

Ja tässä on ei-perijämme Mango, myös rumissa kuteissa......ja tatuoinneissa? ewew.

Photobucket

Ja tässä. on mahtava. YLIOPISTOMME \o/ *party party* .. Okei, se on mahtavampi sisältä päin, älkää huolehtiko.

Photobucket
Photobucket

Näin loppuun kuvat Louin ja Mangon make-overeista, vaikka tuskin tuummekaan näkemään Mangoa paljoakaan. Mitäs sai arvonnassa tietotavoitteen!

4 kommenttia:

  1. >8O ihana osa. JORDAN LIKES FRUITS :--------D awaw.. ja sit H Lo'n uus tyyli. Namunamunamu.. hehe, tosi selvä kommentti >__. mutsiis hyväihanamikälie osa.

    Pidät sit tauon ku oon ens viikon poissa eiks niiin♥ 8------))))

    VastaaPoista
  2. Oi olin sitä mieltä, että Loui ei ole söpöimmästä päästä, mutta... Muutan mielipiteeni! Awwwws <3

    VastaaPoista
  3. Voi että luin koko legacyn ja voi vittu awwaww repesin tää on niin paras!! 8---DD sullla on niin hauskat kommentit ymsyms ja homojahan tässä kaivattiin ♥ lisää vaan!

    P.S. Mango vois ryhtyy vaik lepakoks....?

    VastaaPoista
  4. falbby: MWAHAHAHA ..tein osan.
    aui: joo, louin lapsi-ikä ei ollu mikään öö söpöin aika mut kyl se siihen pyöreyteen kasvo 8)))) ja etenki toi make-over korostaa niin sen söpöyttä~
    rosa: kiiiiitos ♥! ja tosta mangosta. muuten ehkä joo, mut menin ja tein sen jo heteroks >______> no, ainaki sillon hauskat draamat täs uudes osassa hhehe.

    VastaaPoista