lauantai 23. toukokuuta 2009

12 :: my name is stalker, hardcore stalker

95 kuvaa, olkaas hyvät.

Photobucket

.... Mä en enää ikinä kehu itteeni elossapitämisen suhteen. :-------------( voi ei, Fucker oli niin äijä lintu. R.I.P. Se oli kyl tän talouden eka ja vika lintu. Voi Mangoo kun se tän tajuaa 8---------(

Photobucket

Mut ei, Mango oli niin kiireinen leikkimässä ettei tajunnu parin metrin päässä haisevaa raatoa. No, ehkä parempi niin. Tää oli muuten eka kerta kun nää "seitsemän leikkisyyspisteen" lapset koskikaan koko lelulaatikkoon! eh?

Photobucket

Cleve ei ottanu asiaa helpolla. "Fucker?" ... "Fucker?!" ... "EEEEIIII!"

Photobucket

"...F-f-fucker..." :----------( Cleve oli onneks fiksu mies ja tajus siivota Fuckerin jäljet ennen ku pennut ehti näkemään lemmikkilintuaan. Niin pienten lasten ei tarvii oppia kokemaan menetyksen tuskaa. Vielä.

Photobucket

Cleve ei ehkä oo pitkäsuruisinta tyyppiä. Tai vaihtoehtoisesti muuten vaan kirkkain lamppu tässä taloudessa.

Photobucket

Whaaat, onks nää kaks sopinu vihdoin riitansa? Ei nää oo koskaan ennen keskenään leikkiny. Aina jompi kumpi on torjunu.

Photobucket

... Voi Cleve. Aina se osaa pilata tunnelman. Huhhuh. Ja Mango näyttää harvinaisen karmasevalta tuolla takana. Stalkkeeeeeerrr.

Photobucket

MANGO SENKIN PIENI HUOMIOHUORA! Heti jos Loui saa vähänkää enemmän rakkautta.

Photobucket

Loui: "Hali sisko?"
Mango: ":D:D EI VITUS."

Photobucket

O___________O KIITOS! Totta kai me testataan loistavaa tuotettas.......! *myy heti* c'mon, 8.000! No way mä mitää tollasta rumaa telkkaria muutenkaan halua! .. Ei sillä etteikö niitä sais lähettää lisää :)::):)

Photobucket

VITTUUN NOI PALKINNOT NYT JUMALAUTA! Oikeesti, nää puhuu 40% ajasta noista SAAMARIN PYSTEISTÄ ku niillä ei ois mitään muuta aihetta puhuu! Okei, Mangon ja Louin kiinnostuneisuus viihteeseen on 10/10 ja Clevellä ja Oliverilla 9/10. What the fuck is wrong with this family??????++
Mango: "Mä katoin tänään taas Oscar-gaalan. Katoin sen eilen. Ja toissapäivänä."

Photobucket

Loui: "NIIN MÄKI! .. Tää huolestunu ilme on mun naamalla sen takii, koska musta tuntuu, ettei mulla enää kauaa oo koko naamaa jos me jatketaan näin! Mut Oscar-gaalat on kyl jotain niin loistavaa!"

Photobucket

Loui: "Eli mitäs jos puhuttaisiin... MUSIIKISTA!"
*headdesk* puhukaa jostain, joka ei - liity - viihteeseen!

Photobucket

Mango: "Musiikki on jees... Mut mä haluisin kyl puhuu vielä Oscar-fucking-gaalasta."
Loui: "MANGO! We're so dead!"

Photobucket

Loui: "En kyl tajuu miksei toi tiukkapipo tykkää Oscar-gaaloista! Ne on vaan siis niin puhdasta nerokkuutta blah blah"

Photobucket

THANK GOD!

Photobucket

Oliver: "Nii, mitäs mieltä sä oot tän vuoden Oscar-gaalasta?"
HAISTAKAA VITTU!

Photobucket

Kato ny, kukaan muukaan ei jaksa tota HELVETIN OSCAR-GAALAVILLITYSTÄ!

Photobucket

Ylennys \o/

Photobucket

Haisunäätiin sekaantuja \o/ ... Ois voinu tuua jonku joka ei oo jo Cleven kaveri D; Tosin en muista et Cleve ois koskaan tähän kaveroitunu, mut mun muisti nyt ei ookkaan maan mainioin.

Photobucket

LOUI SAI B+:N EKANA KOULUPÄIVÄNÄ! Ja se silti mököttää?! What the fuck is seriously wrong with this family? B+ on varmaa tosissaan paras mitä oon koskaan saanu. Oon saanu ennenki ehkä joo B+, mut en koskaan parempaa. Mangoki sai C+!

Photobucket

... Not again!

Photobucket

Loui: "Tsiikaa mitä osaan!"
Gigolo: "SIISTIIIII!"
Loui vaan ownaa kaikki.

Photobucket

... MITÄ TÄSSÄ ON TAPAHTUNUT! No ei sentään, säästän teidän pönttönne oksennukselta. Ei nää mitään flirttaillu tai mitään vaikka ilmeet vähän muusta kieliiki. Ne vaan halas koska ton hepun piti lähtee kotiin. Gigolon sivuprofiili on aika smexy!

Photobucket

Mä vannon: mulla ei oo HARMAINTAKAAN HAJUA kuinka nää kaks tuntee (koska oon aika varma et ne ei jutellu sillo keilahallilla) enkä tosiaan HALUNNU tätä ....... ja tää on OUTOA. Se ei saanu Cleveä joten vainoo ny Cleven lasta? Ehh? .. I SMELL TWILIGHT!
Puhelussa ei anyways ollu mitään kiinnostavaa. Ne puhu jostai jalkapallosta sen hetken ajan minkä se puhelu kesti, lawl.

Photobucket
Photobucket

*räpäyttää silmiään*
*uudestaan*
*kolmannen kerran*
... ... ME OLLAAN RIKKAITAAAAAAAA OMG OMG OMG ME OLLAAAAN RIIIIIICH OOOOO WOOOOO JEEEE WOOOOO MAHTAVAAA GO OLIVER GO OLIVER GO OLIVER \o/ EI ENÄÄ KESKENERÄISTÄ KOTIA! Saadaan remppa valmiiks! Omfg omfg omfgomfg! RIKKAUS, TÄÄLTÄ TULLAAN!

Photobucket

Cleve, mikä helvetin asu toi oikeen on? Kirppikseltäkö nappasit?
Cleve: Hei älä dissaa, mä oon Bänditaistelu -ohjelman tuomari. Mun pitää näyttää nuorekkaalta!
.. Sä oot melkee 50v. Ja sun vatsaas näkyy.

Photobucket
Photobucket

Hienoo, Loui! Tänää on tosissaan joku täydellisyyden päivä ko kaikki ylittää ittensä. :o

Photobucket

Siis todellakin ylittää ittensä! Oliver pääs löysäilyuran huipulle ja nyt se on ammattimainen juhlavieras! Kelpais mullekki semmonen duuni, yhyy. Kolme kertaa viikos töitä, 4h ja 1,400 simeleonia. Simshä tarjoo mulle mahollisuutta tulla miljardööriks oikee hopeatarjottimella! Ooohh.

Photobucket

Kuten Oliver yleensä, herra reagoi nytkin vähän viiveellä saavutukseensa. "Mitä, uran huipulla? Kusetatteko te mua?" .. "OOOOOON KINGI OOOOOON MAHTAVA OOOOOON KINGI OOOOON MAHTAVA!" Tiiättekö mikä enää puuttuu? Cleven ylennys. Jos seki sais ny ylennyksen ni... Jumakauta. Ju-ma-kau-ta. Ainaki mies teki oikeen aviomiesvalinnan vaikka se vähän kestiki.

Photobucket

Minkä takii Oliver ei ilakoi ainoan poikansa A+:aa?

Photobucket

Koska hän mieluummin halaa omaa tytärtään.
Fuck you Oliver. Fuck. You. Poika ahertaa persus hiellä et sais jotain noottia tässä perheessä ja kaikki rakastaa silti enemmän Mangoa? Tää ei oo sitä mitä mä kutsun reiluks peliks.

Photobucket

"Elämä on perseestä!"
Mä tiedän, pikkuinen, mä tiedän. :---------(

Photobucket

Oliver: "AI SAITKO SÄ A+:N? HIENOO! Mä oon TOSI ylpee susta!"
Loui: Yeah right.
Hyvä yritys, Olkku. Lähellä, mut kuitenki tosi kaukana. No, ei aina voi olla paras kaikessa, eiks vaan? Sä oot ilmeisesti hyvä.....laiskottelussa, mut vanhemmuus... Nääh.

Photobucket

Edes jotain hymyilyttää tässä huushollissa. Ja ihan syystäki, Mangon elämä on melkein täydellistä. Se on saanu kaiken mitä on koskaan toivonut. Oikeasti. .. Tosin tota tällä hetkellä toiveissa komeilevaa koiranpentua joutuu toivomaan pidempään. Mä inhoan sims lemmikkejä! Toisaalta se on Louinkin toive. Ugh.

Photobucket
Photobucket

Huoh. Tää näyttää, et koskaan kaikki ei oo täydellistä. No, sinne meni sitten toiveet elämäntoiveen saavuttamisesta D: No, ehkä me saatais se platinahauta sillä toisella mittarilla. Mä taisin olla kaiken aikaa oikeessa kun sanoin ettei Clevestä tuu rokkijumalaa. :D

Photobucket

Mut Clevelle se oli shokki joka tapauksessa.

Photobucket

"Se on sun syytäs! SÄ käskit mua valitsemaan sen toisen bändin! Sä!"
Oh great. Jos sun tavoitteena oli aiheuttaa mulle huono omatunto, niin onneks olkoon, tehtävä suoritettu.

Photobucket

Onneks ACR (autonomous casual romance) tietää mikä auttaa Cleven haavoihin parhaiten. Thank God lapset on nukkumassa: toi Cleven pervo virne ei taida meinata mitään kovin... Äänetöntä menoa?

Photobucket

Nopeet woo hoot ne ehtiki tehä, mut sitten oli aika kultatytön synttäreitä viettämään!

Photobucket

Cleve ei erityisemmin pomppinut tasajalkaa ilosta. Eh...
Cleve: Nyt mä tiedän. Mun potkut oli MANGON vika!
Oh no, Cleve. No. Mangoa sä et syytä.

Photobucket

Totta kai, toivomus.

Photobucket

Tässä on teini-Mango. Nyt mä paljastan kaikki X-files salaisuudet siitä.
Mango Harris
Tietotavoite / nautinto (2)
Ammattimainen juhlavieras ("Mitenniin yritän kosiskella iskää? *puppyface*")
5, 10, 1, 7, 10
Näpertely
Y: Uima-asut, mustat hiukset
N: Värjätyt hiukset

Photobucket

"Jou, wazzup!"
Mä hartaasti toivon, ettei Mango kuule vastausta tolle.

Photobucket

Pottapää: "MOI!"
Toi taitaa olla tää Mangon angrylook. Ehkei tommosta siloposkea oo oikein tehty toimimaan tällaisissa tilanteissa?

Photobucket

Mä pystyn jo nyt sanomaan Mangosta pari sanaa. VOISIT PITÄÄ SEN PÄÄN JUMALAUTA SUORASSA! Se aina kallistaa sitä suuntaan tai toiseen ja sen lisäks hymyilee ärsyttävän näkösesti. Sen lisäks Mango tykkää tervehtiä kaikkee elävää ja... vähemmän elävää.

Photobucket

PARTY MED HAISEVA LAUTANEN, THRILLER JA OMA FAIJA. Kuinka siistiä?

Photobucket

"OH CRAP SE SÖI MUN KÄDEN"

Photobucket

Mä rakastan tätä hymyä jostain syystä. Ainaku mä nään sen, ni mua alkaa itekki hymyilyttään.

Photobucket

SE ON MIES! Ja se on... Hobitti.

Photobucket

No, ei mikään ruminkaa. Mut se on blondi ja Loui on blondi -> blondia lapsia. Eh. Ehkä jollekki toiselle sukupolvelle.

Photobucket

"En saanu ees tippiä! D: Nyt en voi elättää postinjakajapoikaani!"

Photobucket

Elämä Harriseilla on päivisin kovin tylsää, johtuen siitä, että Cleve päätti aloittaa uuden uran rikollisena ja kävi jälleen töissä, samaan aikaan kun kakarat oli koulussa. Jäljelle jää siis Oliver joka muista poiketen viettää työpäivänsä yöllä... Ja viikonloppuisin.

Photobucket

Mut toisaalta se on Oliverille kivaa aikaa, sillä silloin toteutan kaikki sen fiksummat ja... vähemmän fiksummat toiveet. Kuten ystävystymiset rumien naissimien kanssa.

Photobucket
Photobucket

Joskin välillä mäkin hyödyn niistä.

Photobucket

Oliver: "Tiesitsä, et toi yks pappa jota mä en ees kunnolla tunne on niiko NIIN IKÄÄNTYMISKAMMOINEN!"

Photobucket

Uglyduckling: "LOLOLOL EIKÄ!"

Photobucket
Photobucket

Wow, mä en tienny tällasesta "Bust a move" -toiminnosta! Tulikse AL:n mukana vai oonko mä vaan täysin sokee? Mut siisti juttu hei :-------D

Photobucket

Olin jostain tyhmästä syystä lukinnu Oliverille toiveen siitä, et Mangosta tulis... Mikä se oikee suomennos on? Ylisuorittaja? .. Eh, en muista. Mut kuitenki, ni koska naikkonen on tietotavoitteinen ja ilman sitä mä tuskin koskaan jaksaisin opettaa sille mitään taitoja, ni mietin et why not! Koska laiskottelua ei vielä löytyny, tulee naikkosesta hetkellisesti vartijanainen.

Photobucket

Oho, eka päivä töissä ja Cleve saa ylennyksen! Ilmeisesti tää kriminaalius on se, mitä Cleven ois pitäny alunperinki yrittää.

Photobucket

............. *hakkaa päätään näppäimistöön* Mikä hemmetin tuuri mulla on? Tää mies ei vaan OSAA LAKATA SITÄ STALKKAAMISTAAN D:

Photobucket

Miks toi Stalkkerin hymy on mun mielestä tosi karmiva? Ihan ku se aattelis sillee "ooohh osuinki oikeeseen kultasuoneen!". Mun ei tee enää yhtään mieli parittaa mun Mangoani tolle.

Photobucket
Photobucket

.... OKEI TÄÄ MIES PELOTTAA MUA IHAN SAATANASTI. Toi tuijotus on niin... Hrrrrr!

Photobucket

Loui, juokse vielä kun voit!

Photobucket

Te vihaatte mua nyt, mut mun mielestä tää on aika awwwwww. Ne tanssii ihan synkassa!

Photobucket

"Hei sul on tos jotain."

Photobucket

"Emmä nää siinä mit---"

Photobucket

"HUIJASIN HHAHAHA"
"Owwwwww"

Photobucket

"LOSER!!!!!!!11"
"HEI, ei toi oo kivaa!"

Photobucket

Jos katse voisi tappaa...

Photobucket

"AHAHAHAHAA KU TOI OLI HAUSKAA!"
Stalkkeri, sinuna mä en menis tänä yönä nukkumaan. :)):)):::)

Photobucket

Oliver: "Sä oot kyl tosi hyvä huijaamaan!"
Stalkkeri: Ööö?
Oliver, pitkävihaisin mies maan päällä. Ja kaksisalamainen Stalkkeria kohtaan. Ew.

Photobucket

HEI, väärä sä-
Loui: Anna mun pliis olla.
Oh, okei.

Photobucket

Mihis sä neiti kuvittelet olevas menossa kahen aikaa yöllä?
Mango: Ulos.
Ulos? .. Teinit.

Photobucket

JAA ETTÄ ULOS. Tietääkseni tää on yökerho, eikä tänne sallita alle kakskymppisiä.
Mango: Älä saarnaa! D:

Photobucket

OH HELL NO! Mun pelissä on jotain vikaa. Oikeesti. Tää ei oo enää ees huonoo tuurii! Tää on jumakauta... Ohjelmointivirhe! D:

Photobucket

Mango, mä en suosittelis tekemään tota.
Mango: Ai miks? Koska oon alaikäinen?
Se, ja sit kans ihan senki vuoks kuka tänne just tuli.
Mango: Ja kukas se mahtais olla?
... Stalkkeri?
Mango: Oh. Crap.

Photobucket

PARTYYYYYYYYYYYYyyy...medhullustalkkerijokakatsookarmivasti.

Photobucket

Mitä helvettiä te kaks teette? o____O

Photobucket

Mango: "Wow, ootsä vampyyri? That's so hot!"

Photobucket

"Moi mä oon se nainen jota vastaan hinkkasit jalkaas mut sano vaan Brookeks."

Photobucket

Brooke: "Sä tanssit tiiätkö tosi hyvin. Siis, tosi. Hyvin."
Mango: "Ai. No tota. Kiitos?"

Photobucket

Mango, EEEII!

Photobucket

"I LOVE TO PARTEEEEEEEYY!"
Ihan ku äippänsä, tsiisus.

Photobucket

IHAN ku äippänsä. Kai sulla on pikkuhousut mukana?

Photobucket

Se oli hyvä merkki Mangolle lähteä kotiin.
"Mutta mä oon niin tulossa takaisin!"
Musta tuntuu, että kahdeksalta aamulla kotiinpaluu ei saa kovin vihreää valoa äipältä ja iskältä.

Photobucket

"HUI SAATANA, SE ON YKS NIISTÄ HARRISIEN PIRUISTA JOILLE ANNOIN KAIKKI LAMPPUNI KUN OLIN OTTANUT LIIKAA CRACKIÄ!"

6 kommenttia:

  1. :-------------D voi víttu repesin niiin monessa kohtaa (joo en nukkunut viime yönä 5 tuntia♥) vitsi toi stalkkeri ::D:D:D ei oo varmaan saanu pariin vuoteen ku pitää pokaa Louia ja Mangoa horny-katseella~ lisää tällästä hon.

    BTW, saat sit kirjottaa mulle kaikkia osia tästä lähtien kiitos moi \o

    VastaaPoista
  2. Hahhaa....(!) Tämä Lc on kyllä paras! *Odottelee innolla jatkoa*

    VastaaPoista
  3. Ahhahahaahhah :---D Ei luoja, niin parasta viihdettä oikeesti! Ja toi stalkkeri, ahhahah ♥

    Hmm. 8--D

    VastaaPoista
  4. Muahahhaa, ihanan naurettava osa! Huu, toi on aika karmaiseva tuo stalkkeri :D
    Huh, oo nyt lukenu nää kaikki osar putkeen ja mun täytyy myöntää, että oon ihan pihkassa koko legacyyn. Repeilen koko ajan, kun osaat kirjoittaa niin hyvin =)
    Jatkoa vain!!

    VastaaPoista
  5. Hahaa! Ei voi lopettaa nauramista, hahaa...


    Noin, nyt rauhotun. Hauskaakin hauskempi osa, harmi että Cleve ja Oliver (muistankohanedesnimenoikein.com) hankkineet lisää lapsia.

    VastaaPoista
  6. falbs: >8--------D no way! &kiitos ♥
    roosa: kiitoss ♥
    anonyymi: jei, kiitosh ♥
    morjens: ;_____; aw, kiitos ♥
    aui: joo, muaki jäi loppujen lopuks harmittaa pelkät kaks ipanaa ja meinasin jo tehtailla niille kolmannen mut näh. ens sukupolveen tulee sit PAALJON babiess!

    VastaaPoista